pdf filer i autocad?
Fra : René Larsen

Dato : 26-05-03 12:44

Jeg har ladet mig fortælle at jeg kan gemme tegninger i .pdf formatet, så
jeg kan dele tegninger med andre som måske ikke lige har en Cad. Er det
rigtitgt, og hvordan gør jeg?

vh René

Fra : Brian Lænø

Dato : 26-05-03 20:14

"René Larsen" skrev
> Jeg har ladet mig fortælle at jeg kan gemme tegninger i .pdf formatet, så
> jeg kan dele tegninger med andre som måske ikke lige har en Cad. Er det
> rigtitgt, og hvordan gør jeg?
>
> vh René

Du skal have et program der kan lave pdf-filer, jeg bruger Adobe Acrobat.
Hvis du indstallerer Adobe Acrobat, så opretter programmet en software
printer der hedder Acrobat Distiller.
Når du så vil lave en pdf-fil af en tegning, så vælger du Acrobat Distiller
som plotter.

--
Brian

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 27-05-03 11:22

Virker i øvrigt med ethvert program, der kan printe.
Læs evt. mere her: http://www.adobe.dk/products/acrobat/main.html

Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-05-03 16:18

In dk.edb.cad, René Larsen <rene@chrisko-staal.dk> says...
> rigtitgt, og hvordan gør jeg?

Du henter PDF995 fra nettet (søg på Google). PDF995 er en PDF-printer
der lægger sig som en virtuel printer og skriver ud til en fil.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen