DVD/DivX/VCD afspiller
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 26-05-03 09:49

Hejsa allesammen.

Er der nogen her der ville være interesseret i at købe 500 stk. DVD
afspiller som afspiller DivX, VCD, MP3, SVCD, DVD, JPEG ?.......Prisen er ca
1050,- pr. stk ved 500 stk.....(ex moms & fragt fra singapore)

Mvh Jonas

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 01-06-03 11:40

"Jonas Hoffmann" <news@medietek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ca
> 1050,- pr. stk ved 500 stk.....(ex moms & fragt fra singapore)

Det tror jeg ikke du skal regne med. Det er mere end dobbelt så dyrt, som at
købe en der kan det samme - bare uden divx. Men da der er mange versioner af
divx, så er der vist bare megen tid på at forklare kunder, hvorfor deres
nykøbte dvdafspiller ikke kan spille lige netop deres divx film....

Mvh Tommyu