Mangler sang
Fra : Badazz

Dato : 25-05-03 20:33

Hejsa, jeg kan huske en sang, jeg hørte for flere år siden.. og er nu ved at
finde den igen.. så vidt jeg husker var det med peter belle, eller
ihvertfald med peter belli stil, jeg ved ikke om han var trucker eller taxi
schauffør i sangen, det meste at sangen går med at han snakker med et barn
over redione... nogle der kan hjælpe med en tittel??

Mvh Brian

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 25-05-03 21:07

Badazz <brian@REMOVEbadazz.dk> wrote:
> [...]
> trucker eller taxi schauffør i sangen, det meste at sangen går med at
> han snakker med et barn over redione... nogle der kan hjælpe med en

Den hedder " Teddybjørn" og er ganske rigtig med Peter Belli.

Han er trucker og snakker over radio'en med en polioramt dreng der har
mistet sin far, der også var trucker.

/ Flying Hotdogs

Fra : Badazz

Dato : 25-05-03 21:09