adressebog i Eudora
Fra : AN

Dato : 25-05-03 19:15

Hey

Kan man importere en adressebog i eudora?

Hvordan gør man det?

Hvilken filtype skal adressebogen være?

Mvh.
Anders

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-05-03 19:50

On 25 maj 2003, AN wrote something like this :

> Kan man importere en adressebog i eudora?
>
> Hvordan gør man det?
>
> Hvilken filtype skal adressebogen være?

Eudora kan importere adressebøger fra nogen af de gængse
mailprogrammer:

http://www.eudora.com/techsupport/kb/1507hq.html

Ellers prøv at være lidt mere specifik. Hvad har du allerede som du
vil have importeret?

--
Palle Jensen

Fra : AN

Dato : 25-05-03 21:10

"Palle Jensen" wrote in message

> [...]
>
> http://www.eudora.com/techsupport/kb/1507hq.html
>
> Ellers prøv at være lidt mere specifik. Hvad har du allerede som du

det er en .pst-fil jeg har fra Outlook. Har kigget på linket du sendte, og
fulgt vejledningen, men jeg har åbenbart ikke installeret "importers", så
det kan ikke lade sig gøre.

Kan jeg genistallere Eudora oven i den jeg allerede har uden at det går ud
over de mails, der ligger i ind- og udbakker?

Mvh.
Anders

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-05-03 22:04

On 25 maj 2003, AN wrote something like this :

> Kan jeg genistallere Eudora oven i den jeg allerede har uden at
> det går ud over de mails, der ligger i ind- og udbakker?

Ja det mener jeg helt sikkert... Men tag lige en kopi at storage
mappen for en sikkerheds skyld...

--
Palle Jensen