Menuet 308i
Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 27-03-01 17:52

Hej

Jeg har lige et spørgsmål ang. subj.

Jeg sætter nogle lokalnumre til at have adgang til 2 bylinjer.
Når jeg så ringer op, vælger anlæget ofte bylinje 2, selvom linje 1 er
ledig.
Kan det lade sig gøre at tvinge den til at bruge linje 1 og så kun vælge
linje 2, hvis linje 1 er optaget.

Håber ikke det var for forvirrende...

Mvh
Martin L. Pedersen

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 27-03-01 17:58

Forresten lige et spørgsmål mere:

Jeg kan ikke rigtig få den til at gå ned under 10 sek. før den skifter til
2. ringetype.

Grunden til at jeg vil have den til dette er at det skal være muligt at
bruge direkte indvalg i 4 sek. før alle telefoner ringer.

Martin

Fra : jan steen sørensen

Dato : 27-03-01 20:53

Default er, at den skal springe først ledige over så den er fri til
indkommende kald, (resulterer i at den ikke fejlagtigt skal tage et
indkommende kald i ammme øjeblik du vælger en by-linie) - dette giver ikke
så meget mening i en 3 byliniers PABC - men det er samme software som en
8-24 (p.s. check lige hvor mange pladser der kan parkeres på - der er 3
bylinier, men over 8 "parkeringspladser" - lidt overdrevet, men SW er fra de
"store"

Du kan jo bare vælge selectiv bykald - mener at det er "801" for by 1, "802"
for by 2, osv.

Håber også at svaret ikke er forvirrende........

Jan

<99qggd$269k$1@news.cybercity.dk>...

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 28-03-01 12:38

OK, det er jo smart nok.
Så må jeg jo bare bytte om på 1. og 2. bylinje.

Mvh
Martin

Fra : jan steen sørensen

Dato : 28-03-01 13:00

Kommer i tanker om at centralen kan deles i "to seperate dele"
Mener at der er muligt at sige at lokal 10-12 er tilhørende by 01 og lokal
13-16 by 02 og lokal 17 er by 03 ("fax-funktion")
og du kan stadig stille om imellem lokalnumrene.

<99sig2$2077$1@news.cybercity.dk>...

Fra : Lene & Manse Fischer

Dato : 03-06-01 20:55

hej martin

jeg har lige et par ting jeg vil spørger om da jeg er ved at købe sådan et
anlæg:

1. er det svært at få til at køre:
2. hvad er ny pris:
3. og daglig brug er det nemt at bruge

med hilsen og mange tak for svar.

manse

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-06-01 09:18

Lene & Manse Fischer skrev i meddelelsen
<9fe4m7$227h$1@news.cybercity.dk>...
>hej martin
>
>jeg har lige et par ting jeg vil spørger om da jeg er ved at købe sådan et
> [...]

1. Nemt - Tilslut 230 V, vent ca. 15 sec. tilslut analog telefon på lokal
10, lav en "master reset" #80# - Så er den oppe og køre med en default
opsætning. - der findes også programeringskabel og PC program som gør det
hele meget mere overskueligt.!
2. Ja hvad er den bestykket med? kan udvides med et ISDN modul for 1 x
SDN2 - nåh men, hosTDK har den været solgt til ca. 8000kr.
3. Jepper, ment og enkelt! - samtidig har den en masse funktioner og
features fra de større anlæg (lavet på samme platform - S/W) - den kan lave
indtrækning, parkering, søgegrupper, digital svarfunktioner, indvalg med ny
klartone, alarmindgang, og så nogle andre små tricks også.....

308i er et "prof." omstillingsanlæg, dansk udviklet og produceret! Der er
gjort meget ud af kvaliteten - specielt på analogdelen, der er optimal
tilpasning både mod by- og lokal-linier - hvilket minimerer ekko, etc.,
liniespændingen ud til app. er 48V! der er ikke sparet på teknikken.

Jan