Hvor kan man købe et tøjstativ på hjul?
Fra : E.Jensen

Dato : 25-05-03 17:42

Er der nogen som ved hvor man kan købe et tøjstativ på hjul af god kvalitet
(ikke ledeløst) gerne på nettet?

Eller er der nogen som ved hvad man præcis kalder de stativer som butikkerne
bruger til gadeudstilling - jeg har forsøgt at søge på nettet med mange
varianter uden at finde noget der er brugbart.

på forhånd tak for hjælpen

E. Jensen

Fra : Pernille

Dato : 25-05-03 20:08

Jeg ved at på et tidspunkt kunne man i Harald Nyborg købe et stativ som er
en lige stang m. hjul og en skohylde under. Det kunne indstilles i højden.

P. Yde

Fra : Ninett Green

Dato : 26-05-03 06:58

> "E.Jensen" <ejensen@12move.dk> skrev i en meddelelse
> kvalitet

Jeg har købt nogle fra Ikea ( i den blå Avis . De koster ca 250.- pr stk
og når de er spændt rigtigt sammen er de ikke så tossede endda.
Meeen samme kvalitet som butikkernes, det er de altså ikke.

Mange hils, Ninett

Fra : sibbel

Dato : 21-07-03 22:46

Check ellos.dk her kan du under møbler, entre og opbevaring, s. 9 online
købe et tøjstativ på hjul, pris kr. 249,00-

hilsen sibbel

http://www.kandu.dk/

Fra : E.Jensen

Dato : 22-07-03 17:23

"sibbel" <sibbel.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Check ellos.dk her kan du under møbler, entre og opbevaring, s. 9 online
> købe et tøjstativ på hjul, pris kr. 249,00-
>
> hilsen sibbel

> http://www.kandu.dk/

Hej Sibbel

Tak for dit svar.

Jeg har nu fundet og købt et prof. stativ hos:

www.jas.dk - stativet kan se på flg. link http://www.jas.dk/ev4.htm

(pris og kvalitet hænger sammen).

venlig hilsen
E. Jensen

PS. jeg har ikke aktier eller andre økonomiske interesserer i firmaet - men
vil gerne dele min glæde med jer andre.