Det bedste Geforce2?
Fra : Julie Huffman

Dato : 25-05-03 17:14

Kære læsere,

Mit grafikkort er et Diamond TNT uden blæser, som jeg er ret glad for.

Jeg har fået at vide, at Diamond lavede nogle af de bedste grafikkort, når
det kom til billede kvalitet.

Men det er ved at være for langsomt, så jeg vil gerne have et nyt uden
blæser, men det må ikke have dårligere billedekvalitet end min nuværende
Diamond.

Så jeg vil høre, skal jeg så få mig et Geforce2 MX?
Og hvis jeg skal, hvilken producent?

KH,
Julie

Fra : No1

Dato : 26-05-03 09:24

> Men det er ved at være for langsomt, så jeg vil gerne have et nyt uden
> blæser, men det må ikke have dårligere billedekvalitet end min nuværende
> Diamond.

For langsomt til hvad? Spil? Hvilke spil?

Hvilken CPU er der i din PC?

Fra : Julie Huffman

Dato : 26-05-03 20:03

> For langsomt til hvad? Spil? Hvilke spil?

Jeg kan godt se film i dullscreen, men det er lige ved at være for hårdt
for den=) Så jeg vil gerne have et gfx kort som kan tage noget af
belastningen af CPU'en.

> Hvilken CPU er der i din PC?

XP1600+.

Julie

Fra : No1

Dato : 27-05-03 11:20

> Jeg kan godt se film i dullscreen, men det er lige ved at være for hårdt
> for den=) Så jeg vil gerne have et gfx kort som kan tage noget af
> belastningen af CPU'en.

Til den opgave vil hvilket som helst GF2 kort være godt nok. Vælg et billigt
kort uden blæser.
Jeg har selv et GF2mx400 og en XP1800+ og kan fint køre film i fullscreen.
Jeg tror at et GF2mx200 vil kunne klare det ligeså godt.

Fra : danni plougmann

Dato : 26-05-03 21:07

der findes et radeon 9700 pro kort med en eller anden zalmanheatsink uden
køler.
jeg mener sapphire har nogen radeon kort med heatsink køling.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-05-03 21:27

danni plougmann wrote:
> der findes et radeon 9700 pro kort med en eller anden zalmanheatsink
> uden køler.
> jeg mener sapphire har nogen radeon kort med heatsink køling.

Det gør der nemlig - i ultimate versionen som de nu engang kaldes. Men som
jeg har fårstået tråden så handler det om filmkikkeri, og er et R9700Pro så
ikke lige lovlig overkill?

--
Martin K