Endnu en Matrix tråd ! (muligvis SPOILER)
Fra : Michael

Dato : 25-05-03 14:12

Hej med jer !

Jeg har lige set filmen Matrix - Realoaded. Jeg synes det var rigtig fed.
Men kunne ikke leve op til 1'ern. Desværre :(

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle stille dette spørgsmål, så jeg prøver
her!
Den frakke som NEO har på i filmen, den som sidder tæt ved halsen, og går
helt ned til fodsælerne. Nogen der har nogen anelse om hvor man får fat i
sådan en henne ?? Synes den er vildt fed :))

Håber I har forslag.

Mvh
Michael Falkenberg

Fra : John Hinge

Dato : 26-05-03 10:48

On 25 maj 2003 Michael was heard to say:

> Den frakke som NEO har på i filmen, den som sidder tæt ved halsen,
> og går helt ned til fodsælerne. Nogen der har nogen anelse om hvor
> man får fat i sådan en henne ?? Synes den er vildt fed :))

Det er en præstekjole/kjortel af en slags.. muhligvis en katolsk
en af slagsen ? Mon ikke der snart er tøjforretninger som tjener
en 7-800% profit på at sælge præstekjoler til overpris :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-05-03 11:14

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> writes:

> Den frakke som NEO har på i filmen, den som sidder tæt ved halsen, og går
> helt ned til fodsælerne. Nogen der har nogen anelse om hvor man får fat i
> sådan en henne ?? Synes den er vildt fed :))

Abbyshot har en, der pudsigt nok ligner, der hedder "Lobby Reloaded".

De har også andre stykker tøj, der pudsigt nok ligner noget fra film...

http://www.abbyshot.com/index.php?inc=products
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Michael

Dato : 26-05-03 15:29

> Abbyshot har en, der pudsigt nok ligner, der hedder "Lobby Reloaded".
>
> De har også andre stykker tøj, der pudsigt nok ligner noget fra film...

> [...]
Fuck....den koster jo 419,- dollars !

Men tak for tippet :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-05-03 15:42

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> writes:

> Fuck....den koster jo 419,- dollars !

Ja. Og der ryger en enorm masse told på, hvis du køber den hertil.

Ordentlige frakker er dyre.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 27-05-03 12:01