Sikker backup af c:\ med XP Pro?
Fra : Henning Kampmann

Dato : 25-05-03 14:12

Hej

Jeg har en 80Gb HDD med 3 partitioner. Den ene er c:\ hvor XP Pro
og mine øvrige programmer ligger.

Hvad vil I anbefale som 'værktøj', når jeg gerne vil lave et
komplet BU af c:\*.* - til en anden partition på samme disk,
eller til en anden disk?

TIA

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-03 18:34

Henning Kampmann skrev:

> [...]
>
> Hvad vil I anbefale som 'værktøj', når jeg gerne vil lave et
> komplet BU af c:\*.* - til en anden partition på samme disk,

Norton Ghost

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Henning Kampmann

Dato : 26-05-03 21:23

Hej Gevaldi,

Tak for dit klare svar! ;)

Jeg har nu forsøgt med Ghost2K3.exe på en diskette, men det var
ikke helt enkelt.

Jeg valgte Partition -> Partition (HDD-1 C:\ til HDD-2 C:\) og
overførslen gik perfekt.

Men, da jeg så startede maskinen med HHD-2 solo, løb jeg ind i
'hundredevis' af krydsreferencer - der godt nok blev rettet, hvad
der egentligt var imponerende i sig selv - så jeg har en klar
følelse af, at jeg nok har grebet det hele lidt forkert an.

Kan du ikke lige fortælle, hvad du præcis gør, når du laver dine
sikkerhedskopier?

TIA

Henning