brug ikke Norton Filesaver
Fra : Peter Perlsø

Dato : 25-05-03 14:14

jeg har på den hårde måde opdaget, at Norton Filesaver er skyld i Kerne
panikker, visse gange man tømmer affaldsspanden.

Brug det ikke - tag istedet oftere backup.

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Vi elsker indvandringen : http://haxor.dk/islamnyt/
Livet er for kort til socialdemokrater.

Fra : Bitbucket

Dato : 25-05-03 16:48

Peter Perlsø <peter@nospam.dk> wrote:

> jeg har på den hårde måde opdaget, at Norton Filesaver er skyld i Kerne
> panikker, visse gange man tømmer affaldsspanden.
>
> Brug det ikke - tag istedet oftere backup.

Ja jeg må indrømme at hverken Dr. Norton, Filesaveren eller Speed Disk
laver nogen problemer på min Mac, så jeg beholder Norton!

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 25-05-03 18:28

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Ja jeg må indrømme at hverken Dr. Norton, Filesaveren eller Speed Disk
> laver nogen problemer på min Mac, så jeg beholder Norton!

Your choice. Folk i Apple Support forum gir mig ret i hvad jeg siger -
søg selv.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-05-03 02:04

Hej

- Så er du den første, jeg har hørt om, der ikke har haft problemer med
FileSaver. Og Peter B.P. nævner jo ikke et ord om SpeedDisk, DiskDoctor
eller andre af NU elementerne.

mvh. Erik Richard

Fra : Bitbucket

Dato : 26-05-03 07:03

> [...]
>
> - Så er du den første, jeg har hørt om, der ikke har haft problemer med
> FileSaver. Og Peter B.P. nævner jo ikke et ord om SpeedDisk, DiskDoctor

Det er nok fordi folk ikke brokker sig når tingene virker.

PS. Vær sød at bundcitere!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-05-03 01:57

Hej Peter

"Den, der ikke vil høre, må føle" - er et godt gammelt ordsprog.... Jeg
véd efterhånden ikke, hvor mange gange, jeg har skrevet både her og der og
alle vegne - også her i gruppen om at lade være med at bruge FileSaver
under nogen omstændigheder.

FileSaver har det nøjagtig på samme måde, som den gamle 'DiskGuard', at
den kan ødelægge alt, den kommer i nærheden af. Og det gælder for både
klassisk Mac OS og for OS X!

Vil man endelig bruge et program, der kan redde data, så brug DataRescue X
istedet for!

Og vil man hellere bruge et Norton program, så brug Volume recover, - den
er langt mere stabil og har færre fejl end FS. VR behøver heller ikke en
FS database for at kunne redde filer, men ved at bruge VR får man en
pokkers lang liste over filer, - også over dem, man tidligere har slettet,
så det gælder bare om at vide, hvilke man vil redde.

Så jeg kan anbefale, atman jævnligt bruger WipeInfo til at rydde op i alle
de filstumper, der bare ligger og venter på at blive overskrevet. På den
måde er man sikker på kun at have de seneste filer/versioner af dokumenter

mvh. Erik Richard.