URL til web med køb / salg af brugte MC'er~
Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 27-03-01 17:17

Hvem kan kender en god link til et tysk web sted med køb / salg af MC'er?

Henry

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-01 17:24

On Tue, 27 Mar 2001 18:16:46 +0200, "Henrik Nedergaard"
<henry@mail.removethis.dk> wrote:

>Hvem kan kender en god link til et tysk web sted med køb / salg af MC'er?

http://www.mobile.de/

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 27-03-01 20:10

Jeps! Det er den jeg mener!

Henry

Fra : JK

Dato : 27-03-01 21:12

www.ebay.de kan også være et kik værd..

Mvh Jesper

Fra : boe

Dato : 27-03-01 21:41

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> wrote in message

> http://www.mobile.de/

Til de af jer, som ikke er gode til tysk, prøv denne link:

http://babel.altavista.com/translate.dyn

På siden skriver I www.moblie.de ind i feltet "Website", derefter vælger I
"German to English" (eller hvilket sprog I ønsker oversat til) og derefter
"Translate".

Voila - engelsk site lavet

Siden kan også andvendes til at oversætte tyske ord og sætninger. Så vidt
jeg kan bedømme, er oversættelsen acceptabel.

Bo, VF1000F

Fra : boe

Dato : 27-03-01 21:47

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message

> [...]
>
> Siden kan også andvendes til at oversætte tyske ord og sætninger. Så vidt
> jeg kan bedømme, er oversættelsen acceptabel.

Man kunne også med held blot trykke på knappen "English", som i forvejen
sidder på mobile.de. Ups Nå men mit tip kan jo bruges på andre sider
også.

Bo, VF1000F

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-03-01 21:45

MC'er?
> Til de af jer, som ikke er gode til tysk, prøv denne link:
> http://babel.altavista.com/translate.dyn

Måske ikke det bedste eksempel, da der nederst på mobile.de er en knap, så
man vælger engelsk.

> Siden kan også andvendes til at oversætte tyske ord og sætninger. Så vidt
> jeg kan bedømme, er oversættelsen acceptabel.

Men jo, i andre tilfælde er den rar at have.

signing off.. demolition

Fra : boe

Dato : 27-03-01 21:53

Martin Sørensen <demolition@laxity.dk> wrote in message
> MC'er?
>
> Måske ikke det bedste eksempel, da der nederst på mobile.de er en knap, så
> man vælger engelsk.

Ja, ja - gå dog i seng og sov, så jeg kan få tid til at slette mit indlæg
Det var jo ikke meningen, at nogen skulle opdage at jeg havde dummet
mig. Jeg nåede at opdage det selv, og sendte også et korrektionsindlæg, men
selvfølgelig vælger det indlæg at fortabe sig i cyberspace. Det dukker
garanteret op i løbet af nogen tid, og så vil det se endnu dummere ud end
det første, fordi det vil være tidsmæssigt helt forfejlet

Godnat

Bo, VF1000F

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-03-01 22:22

Se, boe...

Det er faktisk Martin, som burde trække sit indlæg tilbage...
For hvis i kigger efter, så oversætter mobile.de's engelske side IKKE den
tekst, som sælger selv putter ind... Det gør din derimod *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : boe

Dato : 27-03-01 22:46

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> wrote in message
> [...]
> For hvis i kigger efter, så oversætter mobile.de's engelske side IKKE den
> tekst, som sælger selv putter ind... Det gør din derimod *S*

Hæ hæ, du er en ven

Bo, VF1000F