Sommerferie på højskole
Fra : Claus Vitting

Dato : 25-05-03 09:23

Hej NG,

jeg har tænkt på at tage en uge på højskole sammen med min søn på 12 år uge
27.

Vi kunne tænke os en en skole med idræt som speciale, måske en af jer ved en
god skole, som har et sommerkursus for enlige forældre.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Claus Vitting

Fra : Inger Buchard

Dato : 25-05-03 12:24

Få fat på Højskolernes fælleskatalog - det ligger på folkebibliotekerne. Men
skynd dig - der er hurtigt udsolgt.
Inger Buchard

Fra : Gøsta Mathisen

Dato : 11-06-03 23:48

> uge

> en

Brønderslev idrætshøjskolen Har muligvis noget.
www.nih.dk

Mvh
Gos