Cultshaker "Secretary"(spoiler) Erigerer a~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-03 00:51

Cultshaker "Secretary"(spoiler) Erigerer alle.

James Spader er advokat og besat af kontrol

Maggie Gyllenhaal gjorde mig skønt stiv flere gange end jeg tidligere har
oplevet i en spillefilm, idet hun ansættes som sekretær og forfører
advokaten, som er S og hun M

Sjov happy end, dyb kløgt om parforhold og månedlange forspil.

En superintelligent film hvor man ikke ler man er spændt som i en thriller
og når tingene falder på plads - semiabsurd med politik-karikatur - ler man
stille og intenst uden at slå sig på lårene af grin.Bedre end den beslægtede
østrisk-franske "Pianistinden"

Toogtyve rap i røven for en slåfejl, og raffineret begår hun slåfejl på
slåfejl, og spiller røven ud af strømpebukserne på en måde der bør forny og
inspirere den platte pornobranche

Morale: enpiges-selvpineri er ikke så sjovt som leg mellem partnere der
matcher, men ved at LYKKEN ER AT VÆRE PÅ VEJ - og når de pseudo-sippede to
borgerdyr så bliver fint gift par, så sker legen bundet til et træ i skoven.
Holder det ægteskab? - der er mange konstruktive spekulationer at gå hjem og
diskutere.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46