Lakering
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-05-03 23:01

Hej i gruppen

Er der nogen der kender til steder hvor man kan få lavet custom-lakering her
i Danmark, og er der en hjemmeside man kan se på, så vil jeg gerne høre om
det.

Kim Larsen

---

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 13:58

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> i Danmark, og er der en hjemmeside man kan se på, så vil jeg gerne høre om

Jeg ville også mægtig gerne høre nærmere om muligheden for custom lakering.

Thomas

Fra : Duffi

Dato : 31-05-03 21:03

> [...]
her
> i Danmark, og er der en hjemmeside man kan se på, så vil jeg gerne høre om

Jeg ved at der er en gut som har holdt foredrag i HDCDK (Harley Davidson
Club of Denmark)

Min far var nemlig inde og se nogle forskellige lakeringer han havde taget
billeder af, som han havde lavet... Han sagde at de var suverænt fede, men
du skal altså regne med at når det er en custom lakering koster det
knaster...

Til en Harley Davidson koster en fed lakering omkring 10kg, mange penge..

Mit bud var at prøve at skrive til dem inde på www.hdc.dk og høre hvad de
siger til det....

Det foregik på sjælland for nogle år siden, min far kan ikke huske hvad han
hed eller hvornår det var...

Held og lykke...