SIDSTE NYT: Midnight Cowboys nye album på ~
Fra : Lars Jensen

Dato : 24-05-03 19:12

Hej alle Countryelskere!

Ifølge: http://hjem.get2net.dk/KimJessen/info/index.html ligger Midnight
Cowboys på en flot 80'ende plads over de mest spillede country cd'er i
VERDEN!

Heídi Hauge må siges at klare det endnu flottere da hun indtager
førstepladsen.

Se listen her: http://hjem.get2net.dk/KimJessen/info/MP.htm

Hjemmesider:
www.midnightcowboys.dk
http://www.heidi-hauge.com/

Country hilsner
Lars Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-05-03 23:59

Lars Jensen <LarsJensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0COza.14280$YZ6.448927@news010.worldonline.dk...
> [...]

cd'er i
> VERDEN!
>
> Heídi Hauge må siges at klare det endnu flottere da hun indtager
________________

Hej Lars

Jojo, Danmark/Norge er jo kendt for at lave den traditionelle country. Var
der ikke også noget med at "Leif Kerstein and Winchesters" engang vandt guld
i USA som den bedste traditionelle countrygruppe i verden.

og Heidi Hauge, ja hun er vel det største musiknavn i hele Skandinavien i
denne tid. Hun er nr. 1.

men øhhhhhh...... Midnight Cowboys er da en udmærket gruppe, men nr. 80 er
jo ikke liiiiiiigefrem i toppen,vel.

Det undrer mig forresten at "Mawerichs" er nr. 180 - dem ville jeg have haft
meget højere op.???

Hilsen Åge

Fra : Leon Jessen

Dato : 25-05-03 11:13

"Åge Halldorsson" skrev:
> [...]
guld
> i USA som den bedste traditionelle countrygruppe i verden.

Det kan der vist være noget om, men spiller de ikke mest på torve og
lignende nu?
Midnight Cowboys løb med "Winner Of The European Country Band Of The Year
2001" ved "Best Of Texas Award Show"! Så de har også været "Over There" som
man siger hi hi

> og Heidi Hauge, ja hun er vel det største musiknavn i hele Skandinavien i
> denne tid. Hun er nr. 1.

Ja, meget andet der vel ikke at sige!

> men øhhhhhh...... Midnight Cowboys er da en udmærket gruppe, men nr. 80 er
> jo ikke liiiiiiigefrem i toppen,vel.

Nu skal det jo lige siges at de så vidt jeg har forstået selv distribuerer
deres cd og at den desuden kun er godt et par måneder gammel. Men
Winchesters er SLET ikke på listen? Er det gået helt tilbage for dem?

> Det undrer mig forresten at "Mawerichs" er nr. 180 - dem ville jeg have
haft
> meget højere op.???

De bliver åbenbart ikke spillet...

> Hilsen Åge