kedelig
Fra : JPN

Dato : 24-05-03 18:47

Jeg har søgt lidt på gogle og fået følgende hit:
numsehul=219
røv=25800
patter=154000
pik=453000
"keder du dig"=519
Jeg ved altså ikke rigtig hvad man kan lære af det, men hvis jeg
finder ud af det, så skal jeg nok komme igen og fortælle det.

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 18:01

"JPN" <jenno@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved altså ikke rigtig hvad man kan lære af det, men hvis jeg
> finder ud af det, så skal jeg nok komme igen og fortælle det.

Hvis du *virkeligt* keder dig, så prøv at snuse lidt rundt her
http://www.randysweb.com/weird/. Den har godt nok ikke meget med
seksualitet at gøre som sådan, men er IMHO perfekt når kedsomheden bliver
for overvældende.

Cel

Fra : Søren

Dato : 25-05-03 15:11

JPN <jenno@mail.dk> wrote in

> [...]
> Jeg ved altså ikke rigtig hvad man kan lære af det, men hvis jeg
> finder ud af det, så skal jeg nok komme igen og fortælle det.

"off topic" = 1'260'000
"idiot" = 1'880'000

Hvis du finder ud af hvad _det_ betyder, behøver du ikke at gøre dig mere
ulejlighed >:->

--
Venlig hilsen,
Søren