Billigrejser til Sydeuropa
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-05-03 17:20

Hej gruppe,

min kæreste og jeg leder efter en rigtig billig rejse til
Sydeuropa, fx. Spanien, Italien eller Grækenland.
Stedet er dog ikke det vigtigste, vi søger et sted med
sol og strand i en uge i (fx. uge 29).

Vi kender ikke rigtig priserne, men håber vi kan slippe
med max 3000kr. for fly og hotel pr. person.
Hvad er billigt og hvad er ikke?

Har I nogle gode sider vi bør kigge på eller generelle
gode råd mht. at finde et feriested?

Vi har set priser på ca. 12-1500kr. (afbudsrejser), men
kan ikke se nogle steder om det er med hotelophold osv.
Hvad er normalt?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Jane (ö)

Dato : 24-05-03 21:56

> [...]
>
> Vi har set priser på ca. 12-1500kr. (afbudsrejser), men
> kan ikke se nogle steder om det er med hotelophold osv.

Hej Mikael

Jeg syntes i skal prøve at kigge på tekst TV, enten er det DR1 eller TV2,
det kan jeg ikke lige huske, men det kan i jo finde ud af på 2 minutter -
jeg mener det er side 500 og fremefter... Der kan i se "nu og her" rejser og
jeg har ofte fået mig en billig rejse - netop på DEN måde... INCL.
hotelophold...

Mvh
Jane Mark
--
"og de dansende blev betragtet som sindsyge af dem der ikke kunne høre
musikken..."

Fra : Ole

Dato : 24-05-03 23:19

Prøv denne www.dinkretaferie.dk her får i god behandling og billige priser !

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 08:16

Ole wrote:
> Prøv denne www.dinkretaferie.dk
> her får i god behandling og billige priser!

Tak for linket, lander man i Athen og tager til Kreta
derfra?
- Jeg kan ikke finde informationen på siden.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 24-05-03 23:44

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> min kæreste og jeg leder efter en rigtig billig rejse til
> Sydeuropa, fx. Spanien, Italien eller Grækenland.
> Stedet er dog ikke det vigtigste, vi søger et sted med
> sol og strand i en uge i (fx. uge 29).

Prøv at se på f.eks:
http://rejser.tv2.dk/tilbudsrejser
http://www.mytravel.dk/bazaar15/bazaar15_main.asp

Vh Mark

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 08:20

Mark Beaumont wrote:
> Prøv at se på f.eks:
> http://rejser.tv2.dk/tilbudsrejser
> http://www.mytravel.dk/bazaar15/bazaar15_main.asp

- Afrejse fra Kbh.

Er disse priser med eller uden hotelophold?
- Priserne ser jo fine ud :)

Fra : Kenneth

Dato : 26-05-03 09:33

hvis ikke der står "kun fly" er det med hotel, sandsynligvis unavngivet, men
med hotel.

Kenneth

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3ed1c026$0$97173$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 11:16

Kenneth wrote:
> hvis ikke der står "kun fly" er det med hotel,
> sandsynligvis unavngivet, men med hotel.

Det er forholdsvist overskueligt på TV2s hjemmeside,
men ikke på Mytravels:
http://home20.inet.tele.dk/noerrelund/billeder/mytravel.jpg
- Man kan se nogle ikoner med fly, skib og telefon, men
det er kun telefonerne der vises udfor de enkelte rejser!