nogle der ved??
Fra : Renè Brock

Dato : 24-05-03 14:04

Jeg søger warcraft 1 er der muglivis nogle der ved hvor jeg kan
downloade det

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-05-03 14:11

Hej

Du kan finde det her :

http://www.2ndgames.dk/vare.asp?varenr=0ROM6929

Og det hedder hvor man kan køber det og ikke hvor man downloader det

Mvh Poul

> Jeg søger warcraft 1 er der muglivis nogle der ved hvor jeg kan
> downloade det

---

Fra : The Phantom

Dato : 27-05-03 14:46

Spillet er trods alt så gammelt at der var en chance for at det var blevet
abonendentware (ved ikke óm det er stavet rigtigt). derfor syntes jeg ikke
det er forkert og spørge om hvor man kunne hente det
Dog kunne han have formuleret det anderledes.

mvh The Phantom

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-05-03 10:28

In dk.spil.computer, The Phantom <ThePhantom@e-box.dk> says...
> Spillet er trods alt så gammelt at der var en chance for at det var blevet
> abonendentware (ved ikke óm det er stavet rigtigt). derfor syntes jeg ikke

Spillet er _ikke_ abandonware.

Check http://www.the-underdogs.org

--
Med venlig hilsen/best regards