client = server.accept();
Fra : Martin Mangaard

Dato : 24-05-03 12:27

Jeg har lavet en soket og en soket server
på server siden har jeg skrevet i en tråd

soket client;
client = server.accept();

men det ser ud til at maskinen ikke vil læse vidre selv om serveren står
og venter på clienten som ovenfor;

til sidesætter overstående funktioner alle andre processer;

__________________________________________________________________ Martin
Mangaard mr. ICQ#: 5389045 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Stig Tanggaard

Dato : 24-05-03 13:37

Fra ServerSocket.accept() api´en:

Listens for a connection to be made to this socket and accepts it. The
method blocks until a connection is made.

Altså metoden returnerer først når en klient connecter.
Du kan tage og smide koden ind i en seperat thread, for ikke at stoppe din
thread.

Stig