CM4 er meget langsom.
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 24-05-03 10:07

Hej!!!

Er det normalt at CM4 er så langsom. Når den loader en ny dag eller nogle
kampe, så tager det jo helt vild lang tid. Nogle gange går den i stå når man
skal igang med en kamp, så går der ca. 3min.
Er der noget man kan gøre????

Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-05-03 11:32

Man kan hente en path inde på deres hjemmeside, men det er normalt at det
går så langsomt. Hvis pathen ikke virker er der ikke andet at gøre...

Jesper

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 24-05-03 13:22

"Jesper Andersen" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan hente en path inde på deres hjemmeside, men det er normalt at det
> går så langsomt. Hvis pathen ikke virker er der ikke andet at gøre...

Det er da ikke normalt der går 3 minutter... På min computer kører det sgu
fint. Nogen gange når den henter resultater går det langsomt og der går også
lige 2 sek. når man trykker på tactics under en kamp.

AMD Duron 1300 MHz
640 MB ram

Forresten. Siden hedder www.sigames.com

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-05-03 15:49

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote in message

> [...]
også
> lige 2 sek. når man trykker på tactics under en kamp.

Yup, har nøjagtig samme oplevelse. Det kan godt være der går et par sekunder
når den skal hente sider og gå fra taktik til kamp, men det er ikke noget
som virker generende.

AMD T-bird 1333 MHz
392 MB ram

Jeg kører med 11 divisioner.. (mener jeg det hedder)... altså det som
spillet har som max med det hardware jeg har.

Mikael

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 24-05-03 16:27

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kører med 11 divisioner.. (mener jeg det hedder)... altså det som
> spillet har som max med det hardware jeg har.

Jeg kører normalt med 8. De fleste divisioner i det land jeg spiller og så
bare top divisionerne i nogle andre, da det er genereringen af kampene der
tager lang tid. Og så er full detail forresten ikke nødvendig. Det er blot
noget med om den skal udregne resultater af de ligaer du ikke deltager
direkte i (f.eks. de andre holds reserveligaer og sådan noget). Sidst men
slet ikke mindst, brug kun MEDIUM database. Da der er dobbelt så mange
spillere og staff i CM4 som i den gamle, er det ikke noget man mærker noget
til, til gengæld går det _meget_ langsommere med large, og de anbefaler man
kun gør det med virkelig store computere.

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-05-03 18:12

> [...]
man
> kun gør det med virkelig store computere.

Hm, jeg har stor database på og mærker ingen større forsinkelser... Jeg har
valgt Danmark, Sverige og England som de ligaer jeg har. Det passer til de
9-11 divisioner som er max.

Mikael

Fra : Sonny Sandberg

Dato : 31-05-03 14:44

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]

har
> valgt Danmark, Sverige og England som de ligaer jeg har. Det passer til de

Jeg kører også med den største database, og dette kører fint.
Full Detail er slået fra, da jeg ingen interesse har i at kun se andre
klubbers mål i 2D, 2 år efter kampene er spillet.
I øvrigt har Enhancement Pack 3 sørget for at spillet er en del hurtigere,
end ved bare en ren installation af spillet.
EP4 som kommer inden længe, skulle meget gerne gøre en lille forskel, men
hvor meget er ikke rigtigt beskrevet.

- Sonny

Fra : Emil Jensen

Dato : 24-05-03 13:12

> [...]
man
> skal igang med en kamp, så går der ca. 3min.

Folk kan bedre hjælpe dig hvis de kender din maskines specifikationer og
styresystem.

Mvh

Emil

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 24-05-03 14:17

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> man
>
> Folk kan bedre hjælpe dig hvis de kender din maskines specifikationer og
> styresystem.

Og hvor mange ligaer + størrelse af databasen du kører med...