Leadtek Winfast A250 og køling.
Fra : Brian Møller

Dato : 23-05-03 15:14

Hej

Jeg har pt. vandkøling på CPU'en og jeg overvejer i den kommende tid
at udskifte den sindsygt larmende blæser som sidder på mit grafikkort
som er et Geforce 4 TI4200 fra Leadtek.

Mit spørgsmål er så om det bliver nødvendigt eller tilrådeligt at jeg
smider nogle køleribber på rammen nu hvor jeg fjerner den store plade
som sidder på både forsiden og baggrunden af grafikkortet ?

Derudover har jeg lige et hurtigt spørgsmål ekstra: Nogen der har god
erfaring med et godt kølehoved til grafikkortet ?

På forhånd tak

Brian

Fra : Villy Jensen

Dato : 23-05-03 20:49

> Jeg har pt. vandkøling på CPU'en og jeg overvejer i den kommende tid
> at udskifte den sindsygt larmende blæser som sidder på mit grafikkort
> som er et Geforce 4 TI4200 fra Leadtek.

Jeg synes ikke at mit Leadtek TI4200 varmer så meget, og jeg tror
faktisk at 'køleribbeindpakningen' bagpå primært 'ser godt ud',
da 'bagpladen' næsten ikke er opvarmet.

Anyway, mit kort bliver ikke særligt varmt, og er tilstrækkeligt
afkølet med den medfødte ventillator, blot koblet til 7 Volt

http://www.leadtek.com.tw/3d_graphic/winfast_a280_letd_myvivo_1.shtml

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy