Java i rammesæt...
Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 23-05-03 11:17

Hej "Java"-konger

Ved ikke ret meget om JAVA, men tror det er løsningen på mit
problem...

Jeg har et rammesæt der består af en top, en venstre og en højre
side.

I toppen er mine "knapper" og i nogle tilfælde skal er kun ændres
"tekst/billede" i højre/nedre ramme, hvilket ikke er mig svært - men
hvad gør jeg om jeg ved aktivering af en knap gerne vil der på samme
tid både sker noget i "target=left" og i "target=right"?

På forhånd Tak

/henrik fuglesang

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 13:42

Henrik Fuglesang (slet 249HB) wrote:
> Ved ikke ret meget om JAVA, men tror det er
> løsningen på mit problem...
>
> Jeg har et rammesæt der består af en top, en venstre
> og en højre side.

JavaScript diskuteres i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside,
her diskuterer vi programmeringssproget Java.
http://www.lynkursus.dk/aha/java.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Lars

Dato : 24-05-03 21:05

> JavaScript diskuteres i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside,
> her diskuterer vi programmeringssproget Java.
> [...]

Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor kalder du så dit hæfte
"Java med fløde og sukker", når det rent faktisk handler om javaScript?
Det må da siges at være mildt sagt vildledende!

At kalde javaScript lillesøster til Java er vist også en misforståelse,
som mange java-hajer ville ryste på hovedet af. Sammenligningen svarer
til at kalde VBscript lillebror til C++, selvom der er tale om et
komplet programmeringssprog på den ene side og et simpelt
scripting-lanquage til hjemmesider på den anden side.

(jaja, jeg ved godt at javascript og java har flere syntaksmæssige
ligheder mv. end vbscript og c++ - der er ikke det som er pointen)

*/Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-05-03 20:04

Lars wrote:
> Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor
> kalder du så dit hæfte "Java med fløde og sukker",
> når det rent faktisk handler om javaScript?

Mit hæfte?
- Jeg fandt lige en lille side der beskrev Java og
JavaScript ikke er det samme...