Broker salg af servers?
Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 23-05-03 10:13

Jeg har fået en Dell Poweredge 6400 server, som jeg gerne vil af med, og
jeg regner med at det næppe er på qxl eller i den blå avis at man kan sælge
server isenkram af denne kaliber. Har nogen her i gruppen erfaring med evt.
brokers som kan tænkes at være køber af sådan noget udstyr?

Fra : Claus O

Dato : 23-05-03 14:39

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> wrote

> jeg regner med at det næppe er på qxl

nå, de har da ellers en sektion for samme

>eller i den blå avis at man kan sælge server isenkram af denne kaliber.

de har da ellers mange!

>Har nogen her i gruppen erfaring med evt.
> brokers som kan tænkes at være køber af sådan noget udstyr?

kender ikke lige på stådende fod andre end www.it-brugtsalg.dk,
men hvis du kun har en duer det nok ikke.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 23-05-03 16:00

> [...]

>server isenkram af denne kaliber. Har nogen her i gruppen erfaring med evt.
>brokers som kan tænkes at være køber af sådan noget udstyr?

De fleste professionelle pushere kan hjælpe dig.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 23-05-03 21:29

It seems Lars Kim Lund wrote:
> De fleste professionelle pushere kan hjælpe dig.

Kunne du name-droppe mig lidt, for jeg kender ingen af dem?

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 23-05-03 21:42

>Kunne du name-droppe mig lidt, for jeg kender ingen af dem?

Er det som privat du ønsker at sælge?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 23-05-03 22:55

It seems Lars Kim Lund wrote:
> Er det som privat du ønsker at sælge?

Ja - det er som privat jeg gerne vil afskaffe strømslugeren.

Fra : Troels Halken

Dato : 04-06-03 10:19

Døde den her tråd eller hvad? Jeg er ligeledes interresseret, da jeg har en
1U server som jeg vil af med, men det er ikke særligt let.

/Troels

Fra : Mike

Dato : 09-06-03 15:03

Jeg har det modsatte problem, jeg leder som en gal efter brugt server
udstyr(Sun) men kan ikke finde noget fornuftigt i dk.

Mike

Fra : Peter Pan

Dato : 09-06-03 22:39

"Mike" <mike@unifix.org> wrote in message
> Jeg har det modsatte problem, jeg leder som en gal efter brugt server
> udstyr(Sun) men kan ikke finde noget fornuftigt i dk.

Nu vil jeg nødig gøre reklame for det firma jeg selv er ansat i, men siden
ingen andre her er kommet med noget konkret håber jeg det er iorden.

http://www.nordiccomputer.dk/
De (vores broker afdeling, jeg er i vores Service afdeling) både køber og
sælger brugt udstyr. Herunder også Sun udstyr

Mvh
Anders