JTextField udføre metode ved tryk på Enter~
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 09:47

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 09:54

Mikael Nørrelund Andersen wrote nothing!

Sådan ser min kode ud pt:
if(e.getSource() == soegKnap || e.getSource() == soegField)
{
//Opret tabel med søgeresultater
lavSoegeTabel();
}

Det har virket i tidligere programmer, men ikke i dette.
Kan nogen sige mig om der er min kode der er forkert?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-05-03 10:38

> Det har virket i tidligere programmer, men ikke i dette.
> Kan nogen sige mig om der er min kode der er forkert?

Har du tilføjet feltet en ActionListener?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Nu med dværge!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 10:53

Trygleren [9000] wrote:

> Har du tilføjet feltet en ActionListener?

Ja, selvfølgelig. Knappen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 10:55

Trygleren [9000] wrote:

> Har du tilføjet feltet en ActionListener?

Ups *rødmer*, jeg havde skisme glemt den - igen!
Til hovedopgaven på mit datamatiker studie, glemte
jeg det nok ca. 1mio. gange :(

Tak for hjælpen :)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-05-03 11:16

> Ups *rødmer*, jeg havde skisme glemt den - igen!
> Til hovedopgaven på mit datamatiker studie, glemte
> jeg det nok ca. 1mio. gange :(

Hehe, jeg ville nu også have skrevet "Har du <husket> at tilføje..." =)

> Tak for hjælpen :)

No problemos =)