Fede Scootertelte ?
Fra : Finn Poulsen

Dato : 23-05-03 08:52

Hej
Jeg købte for et stykke tid siden et scootertelt hos T.Hansen. Det
irriterer mig det er så lille, er der nogen der erfaringer med gode
rummelige telte, der kan købes på nettet eller i stor kbh. De må gerne
kunne nå helt til jorden, så man kan lægge mursten rundt i kanten. Min
stakkels scooter lever som gadebarn...snøft.
vh
Finn

Fra : Babba-Papa

Dato : 23-05-03 16:47

Der var engang en bruger ved navn finnpoulsen@nospam.dk (Finn
Poulsen) der skrev:

> [...]
>kunne nå helt til jorden, så man kan lægge mursten rundt i kanten. Min
>stakkels scooter lever som gadebarn...snøft.

Hmmm Aldi havde for nogle uger siden et parti overtræk til
havemøbler (2,4 m x 1,6 m) til 30 eller var det 50 kr. ?

Ellers har Harald Nyborg en "spændende" kedelig-grøn pressenning
(2,5 m x 3,6 m) til 15-20 kr.

Selv bruger jeg en scooter-garage købt hos den lokale
Peugeot-pusher for 369 kr. Den er egentligt beregnet til MC op
til 350 ccm (størrelsesmæssigt)
Den når ikke helt ned til jorden, men ca. 85 % af 45'eren er
dækket. T
akket være indsyede elastikker (og et par huller til fastsurring
ved kraftige vindstyrker) er det endnu ikke blæst af. (har brugt
den siden sept. 2001)

Men navnet kan jeg ikke huske.
--
Babba-Papa....Nu også som topløs !