Tove Fergo
Fra : Claudio Adam

Dato : 23-05-03 05:58

Godt forslag Tove Fergo er kommet med vedrørende præstevalg,
- monstro det ikke kan fyre op under ballerne,
på diverse himmelodser,
der mener De er særligt udvalgte,
- temmelig sikkert vil det på sigt øge interessen for kirken,
det være sig kristendommen: mere populære præster,
eksempelvis personligheder som Stender i Kirke Såby,
- desværre taler muligheden for at typer som Kjeld Holm,
vil indrive en del stemmer fra perker-kolonierne,

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-03 06:07

"Claudio Adam (slet L1N1A)" <claudio.karl.adam@L1N1Adirekte.org> wrote in
message news:10536659550.088566737313208@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> - desværre taler muligheden for at typer som Kjeld Holm,
> vil indrive en del stemmer fra perker-kolonierne,

Folkekirken er fastlåst i uskrevne love og reel lovjungle, så Fergo flytter
næppe meget.
Og slet ikke i retning af den stat-kirke adskillelse som er det eneste
langsigtet rigtige.

Stender burde nok få langt nogle nabosogne ind under sig, og knap så
dynamiske præster gøres til kordegne.
Kirken er bedst når fulde huse - og mange har biler eller kan overtales til
at køre for enlige, så det er ikke vigtigt at der er en præst i hvert sogn
på landet.

Kjeld Holms begejstring for indvandring må vi leve med - han afslørede grim
mentalitet da han og Lindhardt blandede sig i politisk valg for at skade DF,
men kirken flytter ikke mange stemmer så lad os ignorere dette

Forresten er vi bragende OT, vi berører politik. Vi berører også kristendom
i samme omfang som mine kritiserede indlæg. Gid netcops snart bliver modne
mennesker og tolerante og afslappede. Og dem der tror at de får magt ved at
futte til dk.admin må lære at censur hører fortiden til - de må selv
argumentere og har ikke andre magtmidler.

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-05-03 06:12

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev:
> [...]
>futte til dk.admin må lære at censur
>hører fortiden til - de må selv
>argumentere og har ikke andre magtmidler.

- gu fanden skal vi leve med typer som Holm!

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-03 07:41

"Claudio Adam (slet VUX6J)" <claudio.karl.adam@VUX6Jdirekte.org> wrote in
message news:10536668100.765234294559615@dtext.news.tele.dk...
> - gu fanden skal vi leve med typer som Holm!

Som så meget i politik og kirkesnak er der tale om ligegyldige signaler.
Regeringen blæser på Holm og den afgør udfra gallup om vælgere

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-05-03 08:09

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev:

> [...]

- hvad var det nu Winston sagde....

Fra : Vidal

Dato : 23-05-03 08:57

In news:10536659550.088566737313208@dtext.news.tele.dk,
Claudio Adam (slet L1N1A) <claudio.karl.adam@L1N1Adirekte.org> typed:

> - desværre taler muligheden for at typer som Kjeld Holm,
> vil indrive en del stemmer fra perker-kolonierne,

- og fra mig.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard
--
Hent biblen her - og læs den selv. Er Gud død - læs hvad Nietzsche
mener. Siger Darwin, vi nedstammer fra aberne? Siger den moderne fysik

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-05-03 09:54

Vidal <vidal@worldonline.dk> skrev:
>In
> [...]

- jamen det er da pragtfuldt...

hilsen,

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-03 10:24

"Claudio Adam (slet 03N1P)" <claudio.karl.adam@03N1Pdirekte.org> wrote in
message news:10536801440.382321518751702@dtext.news.tele.dk...

Skal vi spilde plads op afstemning her? -
interessantere er argumentation.

> - jamen det er da pragtfuldt...

Kun paranoide kan læse manglende kristendom ind i Antikrist eller Gud-er-død
sloganet som lægges i munden på bl.a. en sindsyg i Nietzschs bog.

Fordi budskaberne er farlige for godhedsindustrien - især kritik af
medlidenhed - så lyver man ham ateisme og nazisme på.

Og Falck og et par af hans støtter, lyver mig OT på.
Det hedder flugt fra den essentielle debat.

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-05-03 12:07

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> Og Falck og et par af hans støtter, lyver mig OT på.
> Det hedder flugt fra den essentielle debat.

Er det ikke dig der i mange af dine indlæg skriver: bold ej mand?

Men det gælder tydeligvis kun andre end dig selv!

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-03 13:26

"Andreas Falck" <dewnull@invalid.invalid> wrote in message

> Er det ikke dig der i mange af dine indlæg skriver: bold ej mand?
>
> Men det gælder tydeligvis kun andre end dig selv!

Man må hyle som de ulve man er iblandt.
Så jeg har sænket mit debatniveau en anelse for at blive accepteret.
Det er dog princippet jeg angriber - censur - ikke dig.