Etymotic ER-6 earphones, i DK?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-05-03 04:02

Hej alle, dette hører nok mere hjemme i en audio gruppe, men er der
nogen der ved om Etymotic har en dansk distributør af deres cooooole
ER-6 phones?

http://www.etymotic.com/

Mojn, Thomas

--
I've learned some painful advice about investing.
In the future, when ending conversations with an investment

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-05-03 06:33

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Hej alle, dette hører nok mere hjemme i en audio gruppe, men er der
> nogen der ved om Etymotic har en dansk distributør af deres cooooole
> [...]

Hvad er det, det ord minder mig om? Etymologiske Myoser? Undskyld,
Thomas, jeg kunne ikke lade være -- du ville vel hellere have et svar?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-05-03 23:17

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Hvad er det, det ord minder mig om? Etymologiske Myoser? Undskyld,
> Thomas, jeg kunne ikke lade være -- du ville vel hellere have et svar?

Nahhhøhh det var da også rart at vide at du ... læser med.

Tror jeg spørger i en mere relevant gruppe after all

Mojn, Thomas

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 24-05-03 14:38

> [...]

> Hej alle, dette hører nok mere hjemme i en audio gruppe, men er der
> nogen der ved om Etymotic har en dansk distributør af deres cooooole

Hej Thomas

Her er adresserne på to firmaer i Randers, som laver personlige
ørepropper, måske de ved hvordan man får fat på dem.

http://www.ear-care.dk/

http://www.aku.dk/
--
Frederik Sørensen