FC Finder
Fra : Martin Jensen

Dato : 23-05-03 00:08

jeg har nu læst en masse tråde om folk der synes PC Finder er noget
lort... det skal jeg så heller ikke kunne svare på om det er da jeg
aldrig har prøvet det...

Men et eller andet sted må jeg da sige at jeg synes ideen er god
nok... godt nok er der en masse metoder til at fjerne programmet (men
hvis man er tyv er man jo nok heller ik for klog :))

Meeen 500,- plus 10,- om måneden er lige i overkanten.. jeg så først
en side der reklamerede med PC Finder igår og blev da fanget af ideen
om at "spore" en stjålen maskine... men jeg har ikke lige pengene til
sådan et program så jeg satte mig da bare ned og programmerede et der
kan præcis det samme... det tog mig omkring 8 timer i alt, og det
bruger mange af mine venner da allerede (GRATIS) med stor fornøjelse.

Et program af den kaliber kan sq ikke koste 500,- !!!
Jeg læste at gigasoft havde brugt et 2 cifret million beløb til det...
(jeg ville have lavet det til dem for 5000,-)

Det kan jo være jeg udgiver det en dag :)

Fra : Kristian Rask

Dato : 23-05-03 07:47

Hej

On 22 May 2003 16:07:49 -0700, pol_jens@hotmail.com (Martin Jensen)
wrote:

>jeg har nu læst en masse tråde om folk der synes PC Finder er noget
>lort... det skal jeg så heller ikke kunne svare på om det er da jeg
>aldrig har prøvet det...

Arrogance++

"Jeg har læst en masse tråde om folk der skyder sig i hovedet med
oversavede dobbeltløbede haglgeværer eller drikker en blanding af jod,
salpetersyre og curare.. De fleste siger det er noget lort, men da
jeg ikke selv har prøvet det, kan jeg ikke vide om de har ret ......"

Det handler altså ikke om at læse trådene.. det handler søreme også om
at forstå dem og forstå konsekvenserne af det der diskuteres

Arrogance--

Med humoristisk hilsen

Kristian

Fra : BB

Dato : 23-05-03 08:45

"Martin Jensen" <pol_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men et eller andet sted må jeg da sige at jeg synes ideen er god
> nok... godt nok er der en masse metoder til at fjerne programmet (men
> hvis man er tyv er man jo nok heller ik for klog :))

Jeg giver dig ret.

VH
Brian Bjerg
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-05-03 16:00

Martin Jensen wrote:

> jeg har nu læst en masse tråde om folk der synes PC Finder er noget
> lort... det skal jeg så heller ikke kunne svare på om det er da jeg
> aldrig har prøvet det...

Så må du have misset alle de indlæg, hvor det bliver forklaret hvorfor
man slet ikke behøver at prøve programmet for at fælde en dom over det.

> Men et eller andet sted må jeg da sige at jeg synes ideen er god
> nok... godt nok er der en masse metoder til at fjerne programmet (men
> hvis man er tyv er man jo nok heller ik for klog :))

Min mistanke om, at du ikke har læst alle indlæg er lige blevet
bestyrket...

> Et program af den kaliber kan sq ikke koste 500,- !!!

Der er vi så helt enige. Hvis man har adgang til logfilerne på en eller
anden web-server, kan man på et par sekunder ændre startsiden i
web-browseren, og så har man stort set samme funktionalitet - endda med
support for næsten alle styresystemer og browsere. Det er vist det bedste
og billigste alternativ, der har været nævnt i gruppen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Martin Jensen

Dato : 23-05-03 22:02

Hmmm.. det der med at sætte startsiden er sq ikke et særligt godt
alternativ.. (synes jeg) fordi for at få adgang til en browser kræver
det at man har logget ind på en konto... og de fleste tyve har nok
ikke adgangskoden til de maskiner de stjæler.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 23-05-03 23:45

Martin Jensen wrote:

> [...]
> det at man har logget ind på en konto... og de fleste tyve har nok
> ikke adgangskoden til de maskiner de stjæler.

Der er andre muligheder. Under Linux (og stort set ethvert andet
UNIX lignende OS) kan man jo bare kalde wget fra et startup script.

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : Jonathan Stein

Dato : 24-05-03 19:57

Martin Jensen wrote:

> [...]
> det at man har logget ind på en konto... og de fleste tyve har nok
> ikke adgangskoden til de maskiner de stjæler.

Tyven gør sig næppe store anstrengelser for at få maskinen på nettet
inden han kan logge ind på den, så hvis han ikke kan logge ind, er det
nok lige meget.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/