Linolie....
Fra : Jens Juul

Dato : 22-05-03 13:37

Hej

Jeg har nogle nye ubehandlede (indvendige) døre jeg skal have beskyttet
mod snavs mv. Jeg overvejer at give dem linolie men er i tvivl om hvorvidt
jeg så senere kan male dem med fx. almindelig acryl eller alkyd maling,
såfremt vi skulle blive trætte af træ-looket.

Er der nogen der kender til det ??

På forhånd tak.

Mvh Jens

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 23-05-03 17:25

"Jens Juul" <jens_juul@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så senere kan male dem med fx. almindelig acryl eller alkyd maling,
> såfremt vi skulle blive trætte af træ-looket.

Efterfølgende kan du også male med linoliemaling. Hvorfor bruge maling med
opløsningsmidler når du kan undgå det? Hvor i landet bor du?

mvh

Stig Bang-Mortensen

Fra : Niels

Dato : 23-05-03 18:37

"Tappe & Bang-Mortensen" <sbm@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3ece4c48$0$97172$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Jens Juul" <jens_juul@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Efterfølgende kan du også male med linoliemaling. Hvorfor bruge maling med
> opløsningsmidler når du kan undgå det? Hvor i landet bor du?

Måske bare henvise til www.linolie.dk www.linolie123.dk og www.raadvad.dk

Niels Steg