Freeway haj søges!!
Fra : Per Madsen

Dato : 22-05-03 23:09

Jeg ville ha' en counter på min side, men nu har jeg to og de er
placeret af h... til. Freeway genererer selv koden, og jeg kan ikke
rigtig finde ud af at fjerne de dele igen, der har med counterene at
gøre. Hvordan får jeg adgang til at slette i koden bag?
Er der nogen der kan hjælpe?!

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-05-03 23:23

In <1fvdxgq.ygo9l31hflrr4N%permandREMOVETHIS@cool.dk> Per Madsen wrote:
> Freeway genererer selv koden, og jeg kan ikke
> rigtig finde ud af at fjerne de dele igen, der har med counterene at
> gøre. Hvordan får jeg adgang til at slette i koden bag?
> Er der nogen der kan hjælpe?!

Nogen haj er jeg ikke - men jeg sidder også og roder med Freeway .-)
Jeg har hentet en "Action" her:
http://www.freewayactions.com/scsnooper.html
og lagt den ind i mappen Freeway Actions i programmappen. Så kan du få
lov at se hele koden og rette i den.
--
Mvh. Ann Rudbeck

Fra : Per Madsen

Dato : 23-05-03 07:47

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@FJERNmac.com> wrote:

> [...]
> http://www.freewayactions.com/scsnooper.html
> og lagt den ind i mappen Freeway Actions i programmappen. Så kan du få

Tusind tak,- det prøver jeg.

.... er der stemning for at jeg starter et Freeway-forum på group-care?

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 22-05-03 23:50

In article <1fvdxgq.ygo9l31hflrr4N%permandREMOVETHIS@cool.dk>, Per
Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> rigtig finde ud af at fjerne de dele igen, der har med counterene at
> gøre. Hvordan får jeg adgang til at slette i koden bag?

Prøv at markere cellen eller kun emnet hvor den ligger og gå derefter i
HTML
Så skulle de koder som det drejer sig om være markeret.
Rediger eller slet dem.......
mvh jens

Fra : Per Madsen

Dato : 23-05-03 07:47

Jens Juul Andersen <Jens.juul@jja.dk> wrote:

> [...]
> HTML
> Så skulle de koder som det drejer sig om være markeret.

Jeg er total nybegynder med Freeway, og jeg er bange for at jeg ikke fik
lagt koden i nogen box (pinligt!). Jeg kan derfor ikke markere den,
hvilket jeg har prøvet,- jeg aner ikke hvor den ligger! Så jeg bliver
nok nød til at følge Ann's råd.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 23-05-03 09:45

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> ... er der stemning for at jeg starter et Freeway-forum på group-care?

Ja!

--
vh Jesper
jmfink (at) mac.com

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-05-03 13:15

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) writes:

> [...]
> placeret af h... til. Freeway genererer selv koden, og jeg kan ikke
> rigtig finde ud af at fjerne de dele igen, der har med counterene at

Jeg er ikke helt med på, hvad du vil opnår - men hvis du leder efter
en tæller, der generer statistik, men som ikke nødvendigvis skriver
noget på selve websitet, kan du med fordel bruge Joakims tælle:

http://counter.jokke.dk/

Den er nydelig og gratis.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Per Madsen

Dato : 23-05-03 18:49

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> en tæller, der generer statistik, men som ikke nødvendigvis skriver
> noget på selve websitet, kan du med fordel bruge Joakims tælle:

Jeg ville fjerne den ene af mine countere, men da Freeway selv genererer
kode og man ikke sådan umiddelbart kan rette i den, har jeg ikke kunnet
finde ud af hvordan man gjorde det.

jeg tjekker jokkes...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-05-03 20:37

> [...]

> genererer kode og man ikke sådan umiddelbart kan rette i den, har
> jeg ikke kunnet finde ud af hvordan man gjorde det.

Jeg kender ikke Freeways tæller, så jeg forstår ikke helt hvad du
mener med, at du gerne vil fjerne den ene af dine countere.

> jeg tjekker jokkes...

Det skal du bestemt gøre.

-j

--