Vejret
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 27-03-01 14:25

Det ser ikke godt ud med vejret, sidste melding internt fra dmi siger:
Skyet med en svag mulighed for regn. Temperatur optil 7 grader (men nok
snarere 5 grader)

og for dem der havde tænkt sig at drøne rundt i påsken viser den amerikanske
vejr model som er den eneste som går så langt ud i fremtiden, at påsken også
skulle blive noget våd

det er dælme træls....hvor bliver det varme forår og sommer af ?

Lasse

CBR1000f & Karin

Fra : Søren

Dato : 27-03-01 14:29

Hvor finder man den amerikanske vejrudsigt ?

Lasse Lundberg <lasse@lundberg-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99q4ae$1154$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Michael Haahr

Dato : 27-03-01 15:02

> Hvor finder man den amerikanske vejrudsigt ?

Det hjælper nok ikke meget at kigge på den alligevel, da det hele tiden
ændrer sig utrolig meget. Se blot på den danske femdøgnsprognose, her står
måske om Mandagen at det giver regn på om Fredagen, men pga. at en lille
vind har ændret sig så siger vejudsigten Onsdag at det istedet bliver sol om
Fredagen.

Fra : Emil

Dato : 27-03-01 19:47

For mig kan vejrudsigten næsten ikke blive bedre, -regn torsdag og lørdag = salten skyldes væk, søndag og dagene efter tørt og solrigt. Hele perioden et stykke over frysepunktet så der ikke gensaltes. Alt i alt lader det til (næsten) perfekte betingelser for "test under broen" i Nyborg, -lad os håbe det bliver til noget...!

Emil
RF900R

http://www.kandu.dk/