Ja, så
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-05-03 22:06

Jeg har netop prøvet at få en hp LaserJet 3200m til at virke under OS X,
men selvom man henter begge de 2 drivere, som ligger på hp's site under
OS X delen, så insisterer Mac'en på at skulle åbne
Classic.....................

Nu er der imidlertid slet ikke Classic på den iMac 500 mhz, som
printeren skal bruges på.

Den medfølgende CD fra hp laver samme stunt.

HVORFOR HELVEDE SKAL DET ALTID VÆRE SÅ BØVLET, NÅR DET ER HP OG MAC
???!!!!

Ideer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-05-03 11:06

> [...]
>
> Den medfølgende CD fra hp laver samme stunt.
>
> HVORFOR HELVEDE SKAL DET ALTID VÆRE SÅ BØVLET, NÅR DET ER HP OG MAC

Omdøb "lj3200.sea" til "lj3200.sit" og smid den den på Stuffit Expander!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-05-03 12:57

> Omdøb "lj3200.sea" til "lj3200.sit" og smid den den på Stuffit Expander!

Havde jeg ikke lige tænkt på - tror du det hjælper ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-05-03 14:32

> Havde jeg ikke lige tænkt på - tror du det hjælper ?

Kommer an på om det var problemet!

Jeg hentede driveren hos hp og omdøbte den selvudpakkende sea fil til
..sit og pakkede den ud med stuffit exapnder. Installeren kørte fint i
Mac OS X hvorefter jeg afbryd forsøget da jeg ikke har den fornødne
hardware.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-05-03 16:23

> [...]
> .sit og pakkede den ud med stuffit exapnder. Installeren kørte fint i
> Mac OS X hvorefter jeg afbryd forsøget da jeg ikke har den fornødne

Udemærket det prøver jeg, men hvorfor hedder filen så .sea, når den ikke
duer til OS X ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-05-03 16:41

> Udemærket det prøver jeg, men hvorfor hedder filen så .sea, når den ikke
> duer til OS X ?

HP er nogle klovne, hvis jeg må henvise til dine versaler i starten af
tråden!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-05-03 16:57

> HP er nogle klovne, hvis jeg må henvise til dine versaler i starten af
> tråden!

Men kan en .sea slet ikke bruges på en ren OS X Mac - bare sådan for god
ordens skyld ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/ ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am -
0.30 am CET

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-05-03 17:24

> Men kan en .sea slet ikke bruges på en ren OS X Mac - bare sådan for god
> ordens skyld ?

Nej! .sea er et .sit dokument med et udpakker program indlagt i
resourcedelen.

http://www.aladdinsys.com/support/techsupport/qanda.php?id=171
--
Michael Tysk-Andersen