Ny Alien Box ??
Fra : Yildizhan

Dato : 22-05-03 19:50

Jeg synes at jeg har læst et eller andet sted om...at der kommer en NY Alien
box. Men der skulle være 9 disc's ialt. Så vidt jeg ved findes der 4 Alien
film.

Nogen der ved hvad de andre 5 discs indeholder??
Eller et link ??

På forhånd tak

VENTER SPÆNDT

Fra : kr0oZe

Dato : 22-05-03 20:07

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> film.
>
> Nogen der ved hvad de andre 5 discs indeholder??

Alien Quadrilogy hedder boksen.

http://dvd.ign.com/articles/392/392389p1.html

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 23-05-03 09:50

> [...]
> film.
>
> Nogen der ved hvad de andre 5 discs indeholder??

Detaljerne omkring udgivelsen er ikke endegyldigt fastlagte, men hver film
skulle komme i en dobbelt-dvd med masser af extras, og den sidste disk
skulle så være udelukkende til extras.

Rygterne peger bl.a. på begge udgaver af Aliens (en god nyhed for dem, der
som jeg, holder mest af biografudgaven) + en forlænget udgave af Alien 3
(dog ikke en "director's cut", for Fincher vil ikke have noget som helst med
filmen at gøre mere). Forvent også en stribe nye interviews og
kommentarspor.

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."

Fra : Jacob Gunness

Dato : 23-05-03 15:58

> Forvent også en stribe
> nye interviews og kommentarspor.
Bare de ikke dropper music-only-sporet fra Alien. Der udkommer desværre ikke
ret mange film med den feature mere :(

- Jacob