Xider reklame
Fra : Frank Nørvig

Dato : 22-05-03 19:25

Hejsa,

Er der nogen der kan fortælle mig hvem der har lavet musikken til reklamen
med den nye Xider ?
Jeg mener det er Planet Funk, men jeg er ikke helt sikker. Hvis det er
Planet Funk, er der så
nogen der ved hvad nummeret hedder?

Mvh Frank

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-05-03 19:55

Frank Nørvig wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvem der har lavet musikken til reklamen
> med den nye Xider ?

Mener du Cider.??

Mvh. Jørgen

Fra : Frank Nørvig

Dato : 22-05-03 20:01

> Mener du Cider.??

Nej, for noget tid siden var der en reklame for Xider Cactus/Lime (grøn
flaske), men nu er der kommet en ny Xider reklame (gul flaske) med ny smag.
I reklamen ser man vist en stor bus med gult lys omkring.

Mvh Frank

Fra : Troels

Dato : 22-05-03 20:01

> [...]
smag.
> I reklamen ser man vist en stor bus med gult lys omkring.

Jeg tror nok det er blevet nævnt engang. Enten her eller i dk.medier.tv.
Prøv at søg på http://groups.google.com

(Du får lige en så man kan se at tonen var munter)

/Troels

Fra : Krumme

Dato : 22-05-03 20:38

Det er Simian. Nummeret hedder: "la breeze"

Fra : Frank N

Dato : 23-05-03 09:29

> Det er Simian. Nummeret hedder: "la breeze"

Mange tak.
Mvh Frank