Girls of Topless Volleyball (1994)
Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 18:52

Mon der er nogen i denne gruppe, der har set denne film, og som
eventuelt kan anbefale den?

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6303289207/qid%3D1053594287/sr%3D11-1/ref%3Dsr%5F11%5F1/103-2604213-9365453

VH

Thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 22-05-03 20:21

Et nært familie-medlem har lejet den engang i Hawaii-Bio. Det er
nogle år siden efterhånden, men han taler stadig om den, så den
må have gjort indtryk.

Der er flere af kvinderne der medvirker ,der har små ar under brysterne.
De er forøvrigt også ret gode til volleyball, skulle jeg hilse at sige.

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 11:16

> De er forøvrigt også ret gode til volleyball, skulle jeg hilse at sige.

Havde du da ikke forventet det?

VH

Thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 23-05-03 16:42

> Havde du da ikke forventet det?

Hvor skulle jeg vide det fra ? Jeg har ikke set den.