Genstart under 3DMark 2003
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 22-05-03 17:36

Hej NG

Min pc genstarter under 3DMark2003, det er begyndt efter jeg har fået et
Radeon 9800 grafikkort. Jeg har prøvet med både de nye Catalyst 3.4 og de
gamle 3.2 drivere.

Specs:
XP2100
768 MB PC2700 Ram
120 GB Western Digital
80 GB Maxtor
Chieftec kabinet m 350W strømforsyning.
Radeon 9800 Grafikkort

Nogle bud...........

Mvh Tommy

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 22-05-03 21:05

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
> Radeon 9800 grafikkort. Jeg har prøvet med både de nye Catalyst 3.4 og de

Check voltstyrkerne fra din strømforsyning, nogle strømforsyninger er
ikke rigtig hvad de giver sig ud for.

Et andet bud kunne være driverrester fra et tidligere grafikkort, og
endelig kan du prøve at disable AGP fastwrite.

Held og lykke

Bruno