Mørk "Reloaded" kopi i Empire?
Fra : Jacques

Dato : 22-05-03 17:11

Hejsa

Jeg var inde og se Matrix reloaded i går og læser med stor interesse de
andre tråde om fortolkning osv.

Men det jeg egentlig vil spørge om, er om der er andre, der har set filmen i
Empire på Nørrebro og synes at filmen var meget mørk og manglede kontrast i
en grad, der virkelig ødelagde oplevelsen?

Det kan selvfølgelig være, at det er meningen, for at skabe en mere dyster
atmosfære, men umiddelbart ville jeg gerne have set lidt mere af Zions
maskinpark (den scene, hvor filosoferen om menneske vs maskine nærmest blev
grinagtig og uden "point" men den var indhyllet i mørke.

Tror I de har fået en mørk kopi i Empire?

Jakob

Fra : Nikolaj

Dato : 22-05-03 18:34

Jeg så den også i empire idag og jeg synes den så fin ud. En ting jeg
undrede mig over var dog at der ingen rulletekster var....hverken før eller
efter....
Nikolaj

Fra : Jacques

Dato : 22-05-03 19:13

"Nikolaj" <gaius@NOSESPAMge2net.dk> wrote in message
> Jeg så den også i empire idag og jeg synes den så fin ud. En ting jeg
> undrede mig over var dog at der ingen rulletekster var....hverken før
eller
> efter....

De er blevet klippet ud så man ikke skal sidde og vente på traileren til
3eren. Jeg synes det er ret latterligt, især fordi de er dårligt klippet ud,
så Rage against the machine lige når at spille i ca ½ sekund.

Jakob

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-03 21:15

> [...]
ud,
> så Rage against the machine lige når at spille i ca ½ sekund.

Dvs. jeres biograf fuldstændig har klippet dem ud? Det er da latterligt,
bare for at se traileren for 3'eren. Kommer de overhovedet ikke efter den?
Der er jo mange folk der gerne vil se rulleteksterne, og det er på sin vis
også vigtigt for "Crew"'et at deres navne bliver set af alle biografgængere
osv.. Plus musikken til rulleteksterne r0x

Mvh. Martin

Fra : Jacques

Dato : 23-05-03 09:11

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> også vigtigt for "Crew"'et at deres navne bliver set af alle
biografgængere
> osv.. Plus musikken til rulleteksterne r0x

De er fuldstændig klippet ud. Efter teaseren for Revolutions er der stilhed
i biografen. Det er en mærkelig oplevelse.
Og nej, jeg tror da ikke det kan være lovligt. De skal jo have solgt et
soundtrack til filmen, og halvdelen af det kører, så vidt jeg ved, under
rulleteksterne. Meget tankevækkende.

Jakob

Fra : Klaus G.

Dato : 23-05-03 05:42

> [...]
ud,
> så Rage against the machine lige når at spille i ca ½ sekund.

Er det i det hele taget lovligt...?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-03 18:35

> [...]
blev
> grinagtig og uden "point" men den var indhyllet i mørke.
>
> Tror I de har fået en mørk kopi i Empire?

Det må det være.. man kunne se alt i Imperial.. og mange detaljer f. eks
der i maskinrummet til Zion..

Mvh. Martin