Alle er sindsyge, men Trier praler af det
Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-03 15:49

Hvis ikke vi var sindsyge kunne vi ikke tænke, er en konklusion som mange
filosoffer er nået frem til. At kalde nogen særligt sindsyge, kan måske
berettiges . hvis de nedværdiger sig til at søge hjælp fra de højst
uvidenskabelige smagsdommere og pille-uddelere, som psykiaterne er.

Talrige rockstjerner har søgt at gøre sig interessante ved at skrige JEG ER
SPLITTERSKØR mens de smadrede deres guitar under en koncert. Det er vel
denne vogn som uselvstændige Trier søger at hoppe på.

"Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl alles galskab.
André Suarès

"Alle mennesker er lidt mærkelige, undtagen du og jeg, og selv du er lidt
mærkelig. Robert Owen

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations
and epochs, it is the rule. Friedrich Nietzsche (1844-1900)

At stemme på partier der lukker muslimer ind i fædrelandet i
hundredtusindvis, er langt mere sindsygt og selvdestruktivt end at mene man
er Jesus (vi er jo alle børn af Gud - kun hvis det får os til at myrde, kan
det kaldes særlig alvorlig sindsyge).

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Peter Heide

Dato : 23-05-03 01:02

> [...]
> SPLITTERSKØR mens de smadrede deres guitar under en koncert. Det er vel
> denne vogn som uselvstændige Trier søger at hoppe på.

Jeps !

Hvem kender ikke til den mest dødsyge indtørret kontormus der
har et skilt foran sig,hvor det står noget ligende :

"Hér skal man være tosset for at arbejde"

eller:

"Er du bindegal ? Så er du kommet til det rigtige sted"

Og det er ALTID den mest røvsyge kollega der kan,eller finde på, at
hænge sådan et skilt op !

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-03 01:36

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message

> [...]
>
> "Er du bindegal ? Så er du kommet til det rigtige sted"
>
> Og det er ALTID den mest røvsyge kollega der kan,eller finde på, at

Systemet vil gøre os alle til patienter, så man lader der GÅ INFLATION I
ORDET SINDSYGE
Måske skaden er sket og løsningen er at lade behandlernes tosseri LØBE LINEN
UD
Sygdom betyder fejl i kropsvæv: forstuvning, infektion, kræft osv.
Der er yderst sjældent påvist tumor i hjernen hos psykiatriske patienter, så
vi er ovre i hypokondri, når de klynker efter samtaleterapi, selvom job er
hvad de behøver.
En naturlig konsekvens tog DirckPasser-KjeldPetersen filmen der sagde VI ER
ALLESAMMEN TOSSEDE

" Beviset for man ikke er gal,må føres ved at spille normal.
Mikael Rode

" Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl alles
galskab. André Suarès

" Men are so necessarily mad, that not to be mad would amount to
another form of madness. Pascal

" Menneskene vil altid være afsindige, og de, som tror, de kan helbrede
dem, er de vanvittigste af alle. Voltaire

" Mine Dionysossange er den seneste form for min sindsyge
Nietzsche (brev)

" No sober man dances, unless he is mad.
Cicero (old-romersk smagsdommer)

" There are characters which are continually creating collisions and
nodes for themselves in dramas which nobody is prepared to act with them.
George Eliot(megen tvangsindlæggelse skyldes at afvigeren går efter
martyrium

"The human race consists of the dangerously insane and such as are not.
..Mark Twain

siAlle mennesker er lidt mærkelige, undtagen du og jeg, og selv du er lidt
mærkelig. Robert Owen

Fra : David Schjelde

Dato : 23-05-03 19:16

Ja - og andre praler af det utilsigtet..............

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-03 07:53

"David Schjelde" <dauis@yahoo.com> wrote in message
> Ja - og andre praler af det utilsigtet..............

Jep. Og snart bør alle kunne se at VI ER ALLE TOSSEDE, og kun de voldelige
tossede fortjener særbehandling (samt klynkere som Trier der ikke kan sælge
film uden den mediebevågenhed det giver at bekende eget
sindsyg-medicin-behov (som jeg tror er et stunt)
Bekendelse af pinlige skamfulde sager, ydmyg selvudlevering, har altid været
sikker indgang til Se&Hør mm