Besked ved ny post i Outlook 98
Fra : Jens

Dato : 22-05-03 13:39

Vi benytter Outlook 98 mod vores Exchange server. Outlook 98 er installeret
på en Windows XP prof klient.

Man har mulighed for at markere, at man ønsker besked når der kommer en ny
mail og det fungerer også, dog kommer beskeden ikke altid til at stå som det
forreste vindue. Hvordan kan man sikre sig, at beskeden altid pop'er op, så
man kan se den?

mvh
Jens

Fra : pre

Dato : 22-05-03 18:47

Den afskyelige PopUp Melding er som standard deaktiveret. Se
Funktioner/Indstillinger, fanen preferencer,avancerede e-mail
indstillinger.

pre

Fra : Jens

Dato : 24-05-03 10:51

"pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse
> Den afskyelige PopUp Melding er som standard deaktiveret. Se
> Funktioner/Indstillinger, fanen preferencer,avancerede e-mail
> [...]

Den afskyelige PopUp Melding er nu engang den vi ønsker. Den er slået til
under funktioner/indstillinger. Den kommer også op, dog ser vi den først når
vi får lukket de andre vinduer ned.

Så hvordan sikrer jeg, at den altid pop'er op forrest??

mvh
Jens

Fra : pre

Dato : 25-05-03 18:35

Opdatérer Outlook.

Skulle andre, med en "rigtig" Outlook ha´ ønske om en sådan funktion,
så giv lyd. Løsningen kan jeg strikke sammen på minutter.

Fra : Jens

Dato : 26-05-03 19:44

> Opdatérer Outlook.

Til hvilken version?

> Skulle andre, med en "rigtig" Outlook ha´ ønske om en sådan funktion,
> så giv lyd. Løsningen kan jeg strikke sammen på minutter.

Hvad er en "rigtig" Outlook?

mvh
Jens

Fra : Jan Bendixen

Dato : 27-05-03 12:25

> [...]
det
> forreste vindue. Hvordan kan man sikre sig, at beskeden altid pop'er op,

Det kan man mig bekendt ikke, hvis det er et dos-program der er i
forgrunden.
Vi har selv problemet med Navision 3.56 og win2000.

mvh
Jan

Fra : Jens

Dato : 27-05-03 15:53

Hej "Jan Bendixen" <raglanit2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forgrunden.
> Vi har selv problemet med Navision 3.56 og win2000.

Tak for svaret.

Vi bruger Navision Finacials, og det er typisk når Navision er startet, at
beskeden ikke pop'er op forrest.

mvh
Jens

Fra : pre

Dato : 29-05-03 18:18

Hvis det er et absolut "must" at få besked om NyMail midt i Navision,
så er moderne og velpassede installationer. og ikke mindst kreativitet
og viden mere værd end negativ kritik.

pre

Fra : Jens

Dato : 02-06-03 14:27

> Hvis det er et absolut "must" at få besked om NyMail midt i Navision,
> så er moderne og velpassede installationer. og ikke mindst kreativitet
> og viden mere værd end negativ kritik.

???

Fra : Jan Bendixen

Dato : 03-06-03 08:39

> [...]
> Hvis det er et absolut "must" at få besked om NyMail midt i Navision,
> så er moderne og velpassede installationer. og ikke mindst kreativitet

Hvad var min kritik ?

Og ja Navision 3.56 er ikke moderne, det ved jeg godt, men det er mine
arbejdsbetingelser.

Det kreative og viden vil jeg da gerne have lidt hjælp til

På forhånd tak.

Mvh
Jan