Hvor kan man finde Java programmer til Nok~
Fra : Eskild news

Dato : 22-05-03 13:34

Hvor kan man finde Java programmer til Nokia 6610?

Jeg har lige købt en Nokia 6610, og kunne godt tænke mig at prøve hvad den
kan. Er der nogen der kender steder hvor man gratis kan downloade
programmer? Og kender I evt. nogle sjove programmer som I kan anbefale?

Tak for hjælpen

Eskild

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-05-03 17:21

"Eskild news" <e@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde Java programmer til Nokia 6610?

Tillykke med den lille nye - den blir du glad for

Prøv at kigge på www.eaid.dk/mobil - der er links til et par steder hvor du
kan downloade programmerne til din computer. Derefter kan du så bruge vores
e·uploader på samme adresse til at hente dem gratis til telefonen.

-Peter

--
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE

Fra : Soundcop

Dato : 23-05-03 06:06

Du kunne jo se om noget af det jeg har fået samlet sammen kan bruges ;)
www.newtime.dk/nokia

Husk smil til verden og den smiler til dig :)

René

Btw. er der nogen som har *ting* til nokia telefoner , er de meget velkommen
til at maile det til mig .......
så smider jeg det online til fri download

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 23-05-03 08:02

"Soundcop" <admin@newtime.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne jo se om noget af det jeg har fået samlet sammen kan bruges
;)
> www.newtime.dk/nokia
>
> Husk smil til verden og den smiler til dig :)

René >> Har du undersøgt, hvorvidt det er tilladt at ligge spil og
programmer til fri download? Jeg har selv en 100 spil + diverse
programmer og har planer om at lave en (wap)side, hvorfra disse kan
hentes. Er dog i tvivl, om det er tilladt, hvorfor jeg lige vil høre dig
:D

\Mandal