ALTERNATIV TEKST TIL HOTEL CALIFORNIA
Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 12:57

På det herlige Internet har jeg fundet følgende alternative tekst til
Eagles-melodien: Hotel California. Jeg synes dn er kostelig morsom.

Hotel For Reform Girls
by Mara Maharakshasa

On a dark desert highway
feet up on the dash
I'm smelling so horny
As the fan blows on my snatch
My pussy needs some attention
My panties no longer white
My clit is throbbing, and my cunt is wet
I need my ass spanked tonight
There she stood in the doorway
I know she noticed the smell
And I was wanking on myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she picked up a candle
And she showed me the way
There was screaming down the corridor
I thought I heard them say:
Welcome to the Hotel for Reform Girls
Such a lovely place
(You're a sad disgrace)
Such a lovely face
Plenty of room at the hotel for you porn girls
Any time of year
(We prefer you're queer)
We will spank you here
(We will wank you here)
Her name is Tiffany Bigfist
She's got perverted friends
She's got a lot of pretty, pretty girls
That she likes to rear-end
How they dance round me naked
Sweet cunty drip
Some dance with a paddle
Some dance with a whip
So I screamed for my mother
Please don't strap me down
She said:
'We haven't had that spirit here since the last little fox hit town'
And still those voices are squealing from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say:
Welcome to the Hotel for Reform Girls
Such a lovely fuck
(Such a lovely fuck)
You're a trussed-up duck
They're livin' it up at the Hotel for new porn girls
It's your new career
(It's your new career)
You like it in the rear
Hanging from the ceiling
floggers on my tits
And she said:
'We are all so kinky here
but all men are shits'
And in the mistress's chamber
We'll gather for the fun
They'll strap you to the double bed
And eat your hot buttered bun
Last thing I remember
I was face-sat by a whore
My tongue right up her passage while she slapped my titties sore
'Relax' said the Mistress
'We'll program you to obey
You can even spank the next 'new girl'
Or whip her in the same way'
Living it up at the Hotel for Reform Girls
It's a crazy scene
(and we're so obscene)
Don't it turn you green?
(and we're all so mean)
Plenty to screw at the hotel for new porn girls
Ain't you glad you're queer?
(Your ass is welcome here)
Just show a trace of fear

Fra : AJC

Dato : 22-05-03 20:23

*PLONK*

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 11:19

> *PLONK*

Which means..?

VH

Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-05-03 11:33

th63@ofir.dk (Thomas) mumbled something in

> Which means..?
>
> VH
>
> Thomas

Det betyder at han har tilføjet dit navn til hans killfilter. Et killfilter
bruger man til at sortere folk fra som man ikke ønsker at se indlæg fra.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : John K

Dato : 23-05-03 11:58

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Which means..?

At AJC blev tabt på gulvet som lille.

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-05-03 12:47

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> mumbled something in

> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> At AJC blev tabt på gulvet som lille.

så det var AJC...ja ham har jeg selv plonket for længe siden da jeg synes
hans indlæg ofte afspejler stor kedsomhed og for meget fritid.
FUT: news:dk.mudderkastning

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-05-03 12:34

Thomas wrote:

> Which means..?
>
> VH

Hvilket mener at han har smidt dig i dit kill-filter..
Hvorfor.? Ja dit Subj. var kun med store bogstaver
og det er noget mange ikke vil se på usenet..

Læs evt her.. <http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-05-03 12:37

Henrik Sørensen wrote:

> Hvilket mener at han har smidt dig i dit kill-filter..

Mener selvfølgelig hans eget filter..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 23-05-03 14:10

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.cc> skrev i en meddelelse

> Mener selvfølgelig hans eget filter..

Mon ikke du egentlig mener sit eget filter?

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-05-03 14:39

Camilla Hæstrup wrote:
> "Henrik Sørensen" <aaa@bbb.cc> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du egentlig mener sit eget filter?

Æææææb you know what i mean.. )

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 15:38

> *PLONK*

Det har n?ppe noget form?l at diskutere dette, men hvorfor mener du
jeg skal plonkes.

VH

Thomas

Fra : AJC

Dato : 23-05-03 21:21

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in news:a6b0eee6.0305230638.4caca9e9
@posting.google.com:

> Det har n?ppe noget form?l at diskutere dette, men hvorfor mener du
> jeg skal plonkes.

Fordi du har ødelagt mit forhold til sangen ved at poste sådan en beskidt
tekst!
Sangen kan aldrig blive en nydelse at høre på mere, da jeg nu fremover og
måske altid, vil tænke på den alternative tekst, når sangen spilles.
Men bare rolig Thomas. Du slipper med en advarsel denne her gang!

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 24-05-03 08:33

The weakest link AJC <ajc@deletejubiipost.dk>, dared to write this
anyway:

> [...]
>måske altid, vil tænke på den alternative tekst, når sangen spilles.
>Men bare rolig Thomas. Du slipper med en advarsel denne her gang!

Bare et dumt spørgsmål. Hvordan kan du læses Thomas' post, når du har
ham i dit killfilter? Det er sgu enten eller. Du kan ikke bare true.

Fra : AJC

Dato : 24-05-03 13:35

Thomas Lund Hansen <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> wrote in

> [...]
>
> Bare et dumt spørgsmål. Hvordan kan du læses Thomas' post, når du har
> ham i dit killfilter? Det er sgu enten eller. Du kan ikke bare true.

Jeg læste de andres svar i tråden og løslod derefter Thomas, så jeg kunne
læse hans sidste post.

Fra : Morten Guldager

Dato : 24-05-03 15:05

Fri, 23 May 2003 at 20:21 GMT AJC wrote
> [...]
> måske altid, vil tænke på den alternative tekst, når sangen spilles.
> Men bare rolig Thomas. Du slipper med en advarsel denne her gang!

Tja, for mig at se er det mest AJC der har et problem, og han burde måske
tage sin advarsel og vende dem mod sig selv.

Det eneste Thomas gjorde forkert var at have en aktiv CAPS-LOCK da han
skrev sit subject.

AJC der imod har muligvis ikke den fornødne mentale styrke til at kapere det han
kan risikere at læse i en nyhedsgruppe.
Hvis det at komme til at læse en små-sjofel tekst til hans ynglingssang
kan spolere hans fremtidige forhold til samme, bør ham måske fremover
fortrinsvis besøge mere kontrolerede grene af nettet.

/Morten

Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 08:41

> Det eneste Thomas gjorde forkert var at have en aktiv CAPS-LOCK da han
> skrev sit subject.

Det var nu faktisk et bevidst valg, men hvis det generer dig, skal jeg
love, at jeg aldrig gør det mere!

VH

Thomas

Fra : Morten Guldager

Dato : 26-05-03 09:24

Mon, 26 May 2003 at 07:40 GMT Thomas wrote

> Det var nu faktisk et bevidst valg, men hvis det generer dig, skal jeg
> love, at jeg aldrig gør det mere!

Tja, det generer mig ikke sådan alvorligt. Jeg tolker det som at
du råber højt. Og det virker lidt unaturligt at starte en debat
med at skrige!
Altså er der en stort risiko for at få hægtet folk af allerede
inden debatten er kommet igang.

Det er cirka samme holdning som den netiketten foreskriver som
"god opførsel"

Hvis du så samtidig læste resten af mit indlæg ville du også kunne
se det hovedsageligt horholder sig til AJC's adfærd.

Og så lige til sidst; det er da lidt fedt at man kan banke liv
i folk der ikke mener at ting kan tåle at blive lavet om blot
ved at skrive en ny tekst til en gammel sang.
Måske du endda har ændret noget fundamentalt i AJC's hovede således
at han en anden gang vil have lettere ved at kapere en forandring.

/Morten

Fra : Dallemusen

Dato : 14-08-03 10:02

Eller lytte til instrumental musik

Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 08:38

> Men bare rolig Thomas. Du slipper med en advarsel denne her gang!

Jeg er meget lettet!!

Thomas