Mere Matrix reloaded
Fra : Martin Helbo

Dato : 22-05-03 12:27

Hvilken sang er den første der bliver spillet under rulleteksterne? Lyder
som noget Rage against the machine

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 12:47

Martin Helbo wrote:
> Hvilken sang er den første der bliver spillet under
> rulleteksterne? Lyder som noget Rage against the machine

Hvilket tyder på at du har set den..

Har jeg noget at glæde mig til på lørdag.???

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Andrew

Dato : 22-05-03 18:48

> Hvilket tyder på at du har set den..
>
> Har jeg noget at glæde mig til på lørdag.???

OM du har !!!

Forbered dig på at blive blæst tilbage i sæddet, for det er fanme den
fedeste film i umindelige tider !!!

Mvh Anders

Fra : Martin Helbo

Dato : 22-05-03 19:31

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> OM du har !!!
>
> Forbered dig på at blive blæst tilbage i sæddet, for det er fanme den
> fedeste film i umindelige tider !!!

Enig. Den er ikke så fed som etteren (men den er jo også unik). Det er jo
midten af en trilogi, og det mærker man også.
Men effekterne er fede, og historien fortælles godt.

Men læs mere i dk.kultur.film

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 22-05-03 12:49

Nu har jeg ikke lige set filmen og derfor kan jeg ikke præcist vide hvilken
sang du tænker på, men jeg ved at den første single fra filmen
(soundtracket?) er med P.O.D. og hedder Sleeping Awake. Kanon fed sang og
det skulle ikke undre mig om det er den du søger.

Kian Mejdal

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-05-03 12:56

"Kian Mejdal Pedersen" <kian_mejdal@xxx.yahoo.com> mumbled something in

> [...]
> (soundtracket?) er med P.O.D. og hedder Sleeping Awake. Kanon fed sang
> og det skulle ikke undre mig om det er den du søger.

ahhh man kan da ikke tage fejl mellem RATM og POD !!! hverken vokal
eller sound er bare i nærheden af hinanden !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : W. Bertelsen

Dato : 22-05-03 13:06

Jo det r RATM der spiller den første sang under rulleteksterne!

Rage against the machine: Calm Like A Bomb.... Den findes på det udemærkede
soundtrack

Fra : Christian Muus

Dato : 22-05-03 14:51

"W. Bertelsen" <knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jo det r RATM der spiller den første sang under rulleteksterne!
>
> Rage against the machine: Calm Like A Bomb.... Den findes på det
udemærkede
> soundtrack

Hvilket dermed undrer mig, at jeg hverken hørte Marilyn Manson, Deftones
m.fl. i selve filmen, når de er med på soundtracket.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-05-03 14:55

Christian Muus wrote:
> "W. Bertelsen" <knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket dermed undrer mig, at jeg hverken hørte Marilyn Manson,
> Deftones m.fl. i selve filmen, når de er med på soundtracket.

Det er det samme med Mission Impossible 2 - Metallica nummeret kommer
f.eks. først under rulleteksterne til sidst.
Og tak og lov for det.

-Sune

Fra : eio

Dato : 22-05-03 18:28

> Hvilket dermed undrer mig, at jeg hverken hørte Marilyn Manson, Deftones
> m.fl. i selve filmen, når de er med på soundtracket.

Åh nej ikke igen..
Vil det sige at Reloaded er endnu en film uden mulighed for at finde "det
rigtige" soundtrack?
*græde*

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-05-03 00:02

On Thu, 22 May 2003 19:27:51 +0200, "eio" <elephant@inorbit.com> wrote:

>Åh nej ikke igen..
>Vil det sige at Reloaded er endnu en film uden mulighed for at finde "det
>rigtige" soundtrack?
>*græde*

Så vidt jeg har forstået det er soundtracket en dobbelt-cd.
Én CD med RATM, P.O.D., Marilyn, Linkin Park, etc. og én CD med noget
score på.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 12-07-03 21:11

Jeg mener der er P.O.D den hedder vist noget med ZION.

--

Thorben