erfaringer med pentax Optio 430RS
Fra : Niels Ibsen

Dato : 22-05-03 11:54

Der er skrevet meget om erfaringer med Canon Ixus, men langt mindre om
Pentax, skønt dette kan gå 10 meter dybere. Nogle som har erfaringer med
dette kamera de ønsker at dele ud af?

Mvh Niels

Fra : Freddy Jespersen

Dato : 22-05-03 19:24

Jeg købte et lige da det kom frem og jeg er meget glad for det, jeg har også
brugt det under vand og det var også ok, men det er nu nok bedst til
det mere klare vand, men det er små kamera nok generelt. jeg kan anbefale at
købe et ekstra batteri hvis du bruger meget blitz.
på land tager det rigtige gode bild. det er en god menu og meget
brugervenligt. Jeg har ikke fortrudt mit køb. hvis du har mere du vil vide
så skriv