fed fare for at blive til grin...
Fra : Gimmer

Dato : 22-05-03 11:21

Jeg har lidt problemet med excel og java... det er ikke helt så let som jeg
troede - det er åbenbart noget svære end access!

mit problem er hvis jeg prøver at lager noget i en string... så skriver
maskine no data found, men hvis jeg prøver at skrive
system.out.println(rs.getString(1)); så komemr den faktisk med det som jeg
vil have! hvorfor kan jeg ikke gemme det?

VH Gimmer

Fra : Rico Wind

Dato : 22-05-03 12:12

"Gimmer" <Gimmer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> system.out.println(rs.getString(1)); så komemr den faktisk med det som jeg
> vil have! hvorfor kan jeg ikke gemme det?

Kan du ikke vise os dit kode?

/rw

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 22-05-03 14:16

> mit problem er hvis jeg prøver at lager noget i en string... så skriver
> maskine no data found

Hvordan lagrer du noget?

Eks. på lagring der virker:

String f = "Hejsa";
f = "Halløjsa.";
System.out.println(f); //output=Halløjsa
String h = " Gimmer.";
f=f+h;
System.out.println(f);//output=Halløjsa Gimmer.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Stryhns - det er noget vi drikker!

Fra : Michael Banzon

Dato : 22-05-03 19:32

"Trygleren [9000]" skrev:
> Stryhns - det er noget vi drikker!

Bvadr!!

/ Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 22-05-03 19:49

> Bvadr!!

Straks er han ude med riven, når man prøver at
bringe lidt fornyelse til gruppen =)

--

www.hesteskelet.dk <-- Svarfega - toiletpapirets afløser!

Fra : Michael Banzon

Dato : 22-05-03 20:11

"Trygleren [9000]" skrev:
> Straks er han ude med riven, når man prøver at
> bringe lidt fornyelse til gruppen =)

Nej - jeg prøvede det bare... man skal hælde
rimeligt laaaaang tid, før end at det glider ned i halsen!!!

Man kunne ændre det til:
Strynzah - det er noget der tager utroligt lang tid at drikke,
hvilket kan resultere i opkast eller andre fæle sager!

(hmm... men det er nok for langt...)

/ Michael

P.s.
Vi kan godt fornye gruppen, hmm... vi ændrer navner til:
"dk.edb.programmering.java.binaer.erotik.download.utilz"
mmm mmm... du sagde "dukker" - thi hi...

RÆV!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-05-03 22:21

Galning! Jeg er skørest - jeg er bedst! YEAH! Point til Lars,
hurra for mig =)

Fra : Gimmer

Dato : 24-05-03 09:02

Mange tak...