kvinders skyld :)
Fra : Andropov

Dato : 22-05-03 10:29

Kvinder er skyld i meget:

Her er den velproportionerede blondine, der var årsag til, at en
lettere overrislet traktorfører tirsdag aften mistede koncentrationen
på Arnbjergvej i Lavensby på Nordals og kørte ind i en elmast.

Påkørslen skete ud for nummer 14 og var så kraftig, at ledningerne gik
i svingninger og knækkede en flagstang i haven til nummer 18.

Ifølge tv2 teksttv:

"Danske forskere har vist at mænd har fået halveret deres sædkvalitet,
hvis deres mødre har røget over 10 cigaretter om dagen under
graviditeten."

Fra : notatoy

Dato : 22-05-03 21:24

"Andropov" skrev d. 22-05-03 10:29 dette indlæg :
> [...]
>
> "Danske forskere har vist at mænd har fået halveret deres sædkvalitet,
> hvis deres mødre har røget over 10 cigaretter om dagen under

Gu ved om der er andet mænd får halveret???
Ja kvinder er skyld i meget, men at en mand kører galt fordi han skal
glo efter en pige, hvad siger det om mænd?? Undskyld om nogen mænd?

http://www.kandu.dk/

Fra : Andropov

Dato : 23-05-03 08:28

> Gu ved om der er andet mænd får halveret???
Det vides ikke :)

> Ja kvinder er skyld i meget, men at en mand kører galt fordi han skal
> glo efter en pige, hvad siger det om mænd?? Undskyld om nogen mænd?
Blondinen var endda i tv om aftenen og fortalte at det ikke var første
gang at der var sket færdeselsuheld på grund af hende. En anden gang
var 2 trucks kørt sammen fordi mændene kiggede efter hende.

Fra : PerX ...

Dato : 23-05-03 13:39

In article <df29e838.0305222327.779c1efe@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Blondinen var endda i tv om aftenen og fortalte at det ikke var første
> gang at der var sket færdeselsuheld på grund af hende. En anden gang
> var 2 trucks kørt sammen fordi mændene kiggede efter hende.

Hm.. der var et foto af hende i avisen, jeg syntes ikke hun så så vild ud
- men måske har hun en god røv eller noget *G*

Fra : notatoy

Dato : 23-05-03 15:06

"PerX ..." skrev d. 23-05-03 13:39 dette indlæg :
> [...]
ud
> - men måske har hun en god røv eller noget *G*

Ind imellem er folk (læs mænd) sq et primitivt folkefærd, at der ikke
skal mere end en god røv til at få dem til at køre galt. God røv så
skidt med resten (",)
VJa vi lever i en farlig verden, men kan risikere at blive kørt over
hvis der går en med en god røv på den anden side af gaden.
Pas på i trafikken, det er farligt hvis mænd er bilister o.l. og kvinder
er fodgængere.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens og Jannie

Dato : 23-05-03 15:17

> Pas på i trafikken, det er farligt hvis mænd er bilister o.l. og kvinder
> er fodgængere.

Ja jeg vil nu påstå, at det modsatte ville være langt farligere

Jens

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-05-03 15:22

"notatoy" <notatoy.news@kandu.dk> mumbled something in news:3ece2b67$0
$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ind imellem er folk (læs mænd) sq et primitivt folkefærd, at der ikke
> skal mere end en god røv til at få dem til at køre galt. God røv så
> skidt med resten (",)

ha ha ja for der findes jo ikke nogen kvinder som dømmer mænd på deres
udseende
[end irony]

> [...]
> hvis der går en med en god røv på den anden side af gaden.
> Pas på i trafikken, det er farligt hvis mænd er bilister o.l. og

Tal lige om at overfortolke. Manden kører i en stor traktor (noget
bredere end de fleste personbiler. ER distraheret et øjeblik og rammer
kanntstenen hvorefter han mister herredømmet. At distraktionen var en
køn pige er selvfølgelig uheldigt men det kunen nu lige så godt have
været en af tusind andre ting som forgår når man kører på vejen.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : PerX ...

Dato : 24-05-03 15:10

In article <Xns9384A67AD2EF0mcpdkemaildk@212.54.64.135>, mcp_dk@e-
mail.*remove*dk says...
> [...]
> køn pige er selvfølgelig uheldigt men det kunen nu lige så godt have
> været en af tusind andre ting som forgår når man kører på vejen.

Og hvis man læser historien så var manden heller ikke helt appelsinfri...

Fra : PerX ...

Dato : 25-05-03 14:30

In article <MPG.19399ba645b9dbba989ae9@news.usenetserver.com>,
hyp1999@hotmail_remove_this_.com says...

> Og hvis man læser historien så var manden heller ikke helt appelsinfri...

Og i øvrigt, (for at kommentere mig selv nu ingen andre gider ;) så læste
jeg lige en artikel, jeg tror det var et medlemsblad fra HK, om en
undersøgelse fra USA (var det vist) om sammenhængen mellem bil ulykker og
sex. Og man mente helt klart at der var en sammenhæng for mænd i hvert
fald, at de var skyld i flere biluheld når de var seksuelt frustrerede.
Det tror jeg gerne på!

Fra : Andropov

Dato : 25-05-03 17:31

> [...]
> sex. Og man mente helt klart at der var en sammenhæng for mænd i hvert
> fald, at de var skyld i flere biluheld når de var seksuelt frustrerede.
Det er jo heller ikke nemt at styre bilen, hvis han får en gang oralsex samtidig :)

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 23-05-03 08:38

"notatoy" <notatoy.news@kandu.dk> skrev

> Gu ved om der er andet mænd får halveret???
> Ja kvinder er skyld i meget, men at en mand kører galt fordi han skal
> glo efter en pige, hvad siger det om mænd?? Undskyld om nogen mænd?

> http://www.kandu.dk/

Tjae jeg tør næsten heller ikke komme med et bud, så risikerer
jeg at få hovedet "kappet" af.....
Men jeg fornemmer at vi er enige.

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Hjemmeside: http://transgender2.dk

Fra : PerX ...

Dato : 23-05-03 12:55

In article <3ecd3268$0$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
notatoy.news@kandu.dk says...

> Gu ved om der er andet mænd får halveret???
> Ja kvinder er skyld i meget, men at en mand kører galt fordi han skal
> glo efter en pige, hvad siger det om mænd?? Undskyld om nogen mænd?

At de ikke har valgt deres kone efter udseendet? ;)

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-05-03 12:56

"notatoy" <notatoy.news@kandu.dk> mumbled something in news:3ecd3268$0
$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Gu ved om der er andet mænd får halveret???
> Ja kvinder er skyld i meget, men at en mand kører galt fordi han skal
> glo efter en pige, hvad siger det om mænd?? Undskyld om nogen mænd?

At de ikke er bange for at stå ved at de nyder at kigge på kønne
kvinder.

Og det underbygger min påstand om at mænd kan klare alt ting men at vi
desværre kun kan gøre det en ting ad gangen