Indkøb af dæk
Fra : Jørund Seim

Dato : 27-03-01 13:14

Så er det tid for atter en runde med fellesbestilling av dekk. Jeg har
tidligere mottatt mails fra andre her på ruppen om dette, men pga et
computercrash har jeg tapt en del mails fra mitt system. Send derfor din
mail igjen hvis du tidligere har mailet om dette.

Prisen for f.eks. Michelin Pilot Sport ligger på rundt 2200 kroner i
dimensjon 120/70 + 180/55. Jeg får 5% ekstra rabatt hvis jeg bestiller mere
enn 10 sett samtidig, og blir vi riktig mange, er det mulig jeg kan presse
prisen enda mere. Prisen er inklusive frakt og moms.

Send en mail på origo@earthling.net hvis du er intressert, eller har
spørsmål.

JS