Matrix Reloaded spørgsmål [STOR SPOILER]
Fra : Jacob Gunness

Dato : 21-05-03 20:26

Nå, og det var så den film Vældig flot, ganske underholdende, men jeg
synes nu ikke, historien flyttede sig 5 millimeter. Men som nævnt god
underholdning. Og ***nice*** biljagt!

Og så til spørgsmålet

[Stor Spoiler Coming Up!]
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Det kan godt være, at jeg har sovet i timen, men: Godt, de skal sprænge det
her kraftværk i luften for at slukke strømmen i en bestemt bygning. Og Neo
kan ikke hjælpe, fordi han kun har 314 sekunder til at komme gennem døren i
bygningen. Men Neo kan jo altså flyve hurtigere end Superman mv., så med
mindre kraftværket lå på den anden side af planeten, burde 5 minutter vel
være rigeligt?
Synes bare, forklaringen var lidt tynd :)

- Jacob

Fra : zcully

Dato : 21-05-03 20:40

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable_punktum_dk> wrote in message
> Nå, og det var så den film Vældig flot, ganske underholdende, men jeg
> synes nu ikke, historien flyttede sig 5 millimeter. Men som nævnt god
> underholdning. Og ***nice*** biljagt!

Ja ultra fed biljagt. Har ikke selv taget tid, men syntes jeg læste at den
varede 14 minutter!!! Det er temmelig længe og sidde fuldstændig med håret
tilbage, men ultra fedt

> [...]
> være rigeligt?
> Synes bare, forklaringen var lidt tynd :)

Ja det har de nok ret i. Jeg ved ikke om det bare er fordi det skal bringe
mere spænding deri eller....
Jeg syntes så det er mere skod, at da lyset i byen går ud er det ikke kun
bygningerne der går ud, men alt. Hmm... Dvs. bilerne i byen også får strøm
derfra he he

> - Jacob

/Zcully

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-05-03 21:07

> [...]

> være rigeligt?
> Synes bare, forklaringen var lidt tynd :)

Manden er vel nok hurtig, men det virker stadig som om han skal antrenge sig
en del for at nå hen
og redde den kære Trinity. Synes ikke der er noget tyndt ved den forklaring.
Hvorfor lade ham farer rundt fra den ene ende af byen til den anden hvis de
alligevel havde et hold tilrådighed der kunne tage strømmen?

Hilsen

Peter

Fra : Jacob Gunness

Dato : 22-05-03 07:38

Peter Larsen wrote:
> [...]

> forklaring. Hvorfor lade ham farer rundt fra den ene ende af byen til
> den anden hvis de alligevel havde et hold tilrådighed der kunne tage

De siger jo selv, at der er en del risiko indbefattet. Som The One burde Neo
kunne klare det langt hurtigere og sikrere. Men det er så bare min tolkning
:)

- Jacob

Fra : LazyJones

Dato : 22-05-03 15:12

> De siger jo selv, at der er en del risiko indbefattet. Som The One burde
Neo
> kunne klare det langt hurtigere og sikrere. Men det er så bare min
tolkning

Peter er tæt på:
Morpheus bemærker selv at der er tre missioner og tre hold, og at det næppe
er
et tilfælde. - Det er altså meningen/forudbestemt at de skal tage sig af
hver
deres mål.

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_