Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kinox 3 MegaPixel med 3x zoom i netto til ~
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-05-03 21:47

Prisen er jo unægtelig god for et 3 Megapixel kamera med 3x optisk zoom, men
er der nogen af jer, der kender kameraet? Google giver mig ikke noget
relevant.

(http://www.netto.dk/ --> aktuelle tilbud --> næste brochure)

VH
Jakob

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-05-03 23:54

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Prisen er jo unægtelig god for et 3 Megapixel kamera med 3x optisk zoom,
men
> er der nogen af jer, der kender kameraet? Google giver mig ikke noget
> relevant.

Det er sikkert fordi det er en og samme fabrik som spytter lorteprodukterne
ud, og de ved at når de ændrer navnet på produktet fra hver forskelligt
produkt de sender på markedet, så er der ingen der kender til det i
forvejen, og så bliver det nemmere at "snyde" folk. De sælger vel nok hele
lageret på en gang, til store kæder som kan sælge varerne som
"en-uges-tilbud".

Noname kamera er meget sjældent gode.
1500 kroner for et 3Mpixel kamera. Hvorfor mon man skal give ca. det samme
for et 1,3 til 2 mpixel kamera hos mærkevarerne.. Jeg gætter på det er fordi
mærkevarerne er langt bedre.

> (http://www.netto.dk/ --> aktuelle tilbud --> næste brochure)

Undskyld jeg nedrakker det så meget, men skulle produktet vise sig at være
"ordentligt" så vil det mere være undtagelsen end reglen.
Jeg synes bare det er lidt faretruende at kameraet ikke engang optræder på
kameralisten på Photosig.com:
http://www.photosig.com/go/photos/browsecategories?typeId=6
Ville personligt aldrig købe sådan et kamera - heller ikke som "druk
kamera".

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders pedersen

Dato : 22-05-03 06:19

Thu, 22 May 2003 00:54:19 +0200, Anders Houmark <anders@andersh.dk> skrev:

> [...]
> for et 1,3 til 2 mpixel kamera hos mærkevarerne.. Jeg gætter på det er fordi

Bilka har et 3.2 mpixel medion til 1989 kr.
Har selv lige købt et medion.Så vidt jeg ved har de i netto ikke en disse forstand på digital kamera.Ikke lige et sted jeg ville købe et kamera.

Anders

Fra : SvendeBent

Dato : 22-05-03 07:17

"Anders pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
newsrpj6dn0j28lkx8@news.stofanet.dk...
> [...]
> Har selv lige købt et medion.Så vidt jeg ved har de i netto ikke en disse
forstand på digital kamera.Ikke lige et sted jeg ville købe et kamera.

Men det mener du Bilka har ? hehehehe...
Medion er ikke meget bedre end noname produkter efter mine erfaringer ( og
dem er der mange af mht. medion :) )

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-05-03 07:33

måske kunne du overveje et Canon Powershot A60 kamera (kun 2,1 Mpixel), men
med en god linse foran chippen...

Pris 2300 kr (ca. tjek edbpriser)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : xylo

Dato : 22-05-03 12:09

En rigtig god ide. Har selv lige købt et A60. Jeg havde tidligere et A30 som
jeg solgte da jeg købte et ixus v2, men savnede A30's gode billed egenskaber
og manuelle instillinger. Med at A60 har jeg fået rigtigt gode billeder og
flere muligheder for manuelle indstillinger. Man skal bare huske at
investere i opladelige batterier og oplader og måske et 128-512 mb kort.
Hvis man kun vil ofre de 1500 så køb et brugt A40.

Søren

Fra : Christian Lyng

Dato : 22-05-03 17:07

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.photosig.com/go/photos/browsecategories?typeId=6
> Ville personligt aldrig købe sådan et kamera - heller ikke som "druk

Well de fleste som tager billeder tager jo netop lortebilleder...ligegyldige
tyrkiet-mad-strand-billeder som man måske kigger på tre gange i sit
liv...samt alle de andre totalt talentløse motiver...så i virkeligheden er
det vel mere fornemmelse af at have noget 'godt' end behovet...

Chr.

Fra : xylo

Dato : 22-05-03 21:53

Selvom jeg ikke tager proffesionelle billeder og jeg er så dum at tage
billeder af min ferie og min hverdag, så vil jeg da gerne havde nogle
billeder af en hvis standard. Selvom 85 procent af billederne ikke er
særligt gode så er det nu rart at have nogle enkelte gode motiver der også
er til at holde ud at se på rent kvalitetsmæssigt.

Søren.

Fra : Johan

Dato : 22-05-03 15:44

Prøv at kig her: http://www.herskind.dk/Nyheder/index.html

Fra : j_hertz

Dato : 21-06-03 22:53

http://www.kandu.dk/

Fra : j_hertz

Dato : 21-06-03 22:54

http://www.kandu.dk/

Fra : Leif pedersen

Dato : 22-06-03 09:04

"j_hertz" <j_hertz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> zoom, men

> http://www.kandu.dk/

Selvfølgelig giver google dig noget relavant.
http://www.google.com/search?q=trust+730s&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
Forkameraet er et trust

Anders

Fra : j_hertz

Dato : 21-06-03 22:59

> [...]
zoom, men
> er der nogen af jer, der kender kameraet? Google giver mig ikke noget

Jeg købte Kinox kameraet i Netto. Det var udsolgt allerede første dag.
Jeg kan kun sige godt om købet. Det kan en masse, kvaliteten er virkelig
god og videofaciliteten er morsom og brugbar. Desuden er vejledningen,
på dansk, virkelig informativ. Synd for dem som ikke nåede at købe et
godt digitalkamera for 1.500 kr.

http://www.kandu.dk/