Forskellen på arial og verdana
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-05-03 06:19

Bortset fra de indlysende forskelle på de to skrifter har jeg et problem med
en manglende border-top i et bestemt tilfælde:
www.webdesign101.dk kan du se en definitionsliste.
Den border-top, der afslutter dd-makøren foroven ses kun, hvis skriften i
dd-markøren er verdana. Den forsvinder, hvis jeg bruger en hvilkensomhelst
anden skrift. Warum?

Problemet opstår kun i IE5/6, ikke i f.eks.Mozilla.

Jørgen Farum Jensen
www.webdesign101.dk

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 21-05-03 22:09

"Jørgen Farum Jensen" <webmaster@webdesign101.dk> wrote in

> [...]
> Den border-top, der afslutter dd-makøren foroven ses kun, hvis skriften
> i dd-markøren er verdana. Den forsvinder, hvis jeg bruger en

Hej Jørgen

Du skal nok lige have opdateret din browsersniffer. Jeg kan ikke se din
side (Opera 7.10/Win).

Du skriver:

"Du er velkommen til at læse mine websider med en anden (nyere) browser end
Opera, f..eks. Internet Explorer 5, 5.5 eller 6, eller Netscape 6, 7 eller
Mozilla."

Min version af Opera er nyere end alle de browsere du nævner (minus
Mozilla).

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-05-03 02:22

"Andreas Haugstrup Pedersen" <usenet@solitude.dk> wrote in message
> [...]

> Mozilla."
>
> Min version af Opera er nyere end alle de browsere du nævner (minus

Real Soon Now.

Jeg har haft det problem, at Opera til og med 6 ikke kunne læse den
JavaScript app, der laver min menu. Opera 7 kan efter sigende. Så jeg tester
det nu! og fjerner min omdirigering...

Med venlig hilsen

Jørgen Farum Jensen
www.webdesign101.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-05-03 19:34

"Jørgen Farum Jensen" <webmaster@webdesign101.dk> skrev :

>Jeg har haft det problem, at Opera til og med 6 ikke kunne læse den
>JavaScript app, der laver min menu. Opera 7 kan efter sigende. Så jeg tester
>det nu! og fjerner min omdirigering...

Får stadig ikke lov til at se siden.

Ret iøvrigt meget gerne din tidszone i din Windows, du kører med
en amerikansk nu og ikke dansk.
--
Knud