Skift ml. TV og computerskærm
Fra : Jakob Houkjær

Dato : 21-05-03 22:11

Er der en lettere metode (foruden TvTool) at skifte mellem TV og monitor
idet jeg synes at "Egenskaber for Skærm > Indstillinger > Avanceret >
fanebladet GeForce3Ti200 > TV > OK" er rimelig omstændigt.

Grafikkort: GeForce3 Ti 200 med nyeste nVidia drivers

Fra : Taba

Dato : 22-05-03 10:14

> [...]
> fanebladet GeForce3Ti200 > TV > OK" er rimelig omstændigt.
>
> Grafikkort: GeForce3 Ti 200 med nyeste nVidia drivers

Du kan gå indi driveren og vælge at der skal være et lille ikon i din
"systemtray" nede ved uret, og det ikon er bare en genvej af en eller anden
slags.

Du skal kigge under fanebladdet "hjælpeprogrammer" under advanceret
egenskaber for dit gfx kort.

/Taba